fbpx

Feng šui za hujšanje: kaj lahko spremenite v kuhinji, da boste lažje izgubili kilograme

Foto: envato

Ko omenimo besedo hujšanje, je prva asociacija večine prehrana, vadba, stradanje ... Obstajajo pa različna orodja in tehnike, s katerimi ljudje izgubijo neželeno težo, ena izmed njih pa ponuja celo feng shui.

Kako nam lahko urejanje kuhinje pomaga shujšati? Najprej morate razumeti, kje so v vašem domu koncentrirani viri kalorij in skoraj v vsakem domu je to kuhinja.

Po feng shuiju je kuhinja simbol obilja, a je ključnega pomena tudi za hujšanje.

Tukaj je nekaj nasvetov, kako zmanjšati vnos kalorij in shujšati s spremembami v kuhinji.

1. Barve spodbujajo apetit

Raziskave kažejo, da nekatere barve spodbujajo apetit, druge pa jih zavirajo. Spodbujevalci apetita so oker, rumenkasti, rjavi in ​​nekateri zeleni toni. Po drugi strani pa apetiti zmanjšajo vse odtenke modre in nekaj vijolične. Empirično je dokazano, da je hrana na beli in rumeni posodi videti bolj privlačna kot na modri. Če ne želite spremeniti barve celotne kuhinje, lahko spremenite barvo posode ali dekoracije.

Naj ne bo kuhinja pisarna. Foto: Anete Lusina / Unsplash

2. Iz kuhinje nikoli ne naredite pisarne

Če delate v bližini hladilnika, si lahko brez težav privoščite mini odmore s prigrizki. Prav tako lahko nadomestite lakoto in dolgčas, kar bo povzročilo samo prekomerno telesno težo. Če morate še vedno delati v kuhinji, zlasti za računalnikom, potem odstranite hrano. Namesto tega postavite okrasne predmete, kot so školjke, kristalčki, kamni, rože. Hrana, ki je pred vami vas bo le vabila, da jo vzamete.

3. Stres marsikomu poveča apetit

Lahko pa stres zmanjšate tudi z ureditvijo prostora. Za zmanjšanje stresa v domu je pomembno doseči občutek varnosti in udobja, vnesti zelene rastline, akvarij, poudariti predmete, ki vzbujajo pozitivne spomine. Poleg dekoracije je za zmanjšanje stresa v bivalnem prostoru treba stanovanje očistiti in vreči stvari, ki so pokvarjene in vam ne služijo več. Nered prinaša le negativne misli, harmonija in urejenost doma pa nas asociira na nekaj pozitivnega.

Nered povzroča stres. Foto: Annie Spratt / Unsplash

4. Kuhinjo redno zračite, še posebej, ko v njej kuhate

Ko zavohate hrano, postane vaš apetit močnejši. Zato mnoge ženske, ki kuhajo, nenehno nekaj jedo med pripravo hrane.

5. Televizor odstranite iz kuhinje in jedilnice

Če med jedjo gledate televizijo, je jasno, da boste jedli več. Pri prehranjevanju se osredotočite na vnos hrane, jejte previdno, počasi, umirjeno in takrat boste vedeli, koliko ste dejansko pojedli.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!