Koncepční studií BMW 3.0 CSL Hommage vzdávají Bavoři hold svému slavnému předchůdci ze 70. let. V případě moderní verze CSL, což je zkratka pro „Coupé Sport Leichtbau“ nebo „kupé, sport a lehká konstrukce“, jsou opodstatněním právě posledně jmenované vlastnosti namísto hliníku – spolu s plexisklem snížila hmotnost vozu. původní model o cca 200 kg verze 3.0 CS - použité karbonové vlákno. Ty jsou považovány za „hliník 21. století“, pokud jde o snižování hmotnosti automobilu.
BMW 3.0 CSL Hommage je koncept, ki je nastal v spomin na slovitega predhodnika. Nemci so ga prvič predstavili na prireditvi Concorso d'Eleganza Villa d'Este ob jezeru Como v Italiji, domicilu prestižnih klasičnih in konceptnih avtomobilov ter motociklov, kjer so svoj delež k tradiciji dogodka v preteklosti tudi že pristavili BMW-jevi posebneži. BMW 3.0 CSL Hommage gre tako po stopinjah modelov Zagato coupe, Gran Lusso coupe in M1 Hommage.
Video – predstavitev koncepta – BMW 3.0 CSL Hommage
Medtem ko je karoserija novodobnika povsem po zgledu športne estetike 21. stoletja, pa sta konceptualno v notranjosti obe 3.0 CSL različici omejeni na najosnovnejše. Izjema pri BMW 3.0 CSL Hommage je le z lesom okrašen zgornji del armaturne plošče. Na sredi tega si je mesto izboril zaslon s prikazovalnikom napolnjenosti električnega pospeševalnika e-boost, ki nudi električni potisk in s tem še bolj dinamično pospeševanje 3,0-litrskega V6 motorja.
Minimalizma dirkaško naravnanega interjerja- tega ”izdajo” lupinasti sedeži, šest-točkovni varnostni pasovi in nosilci za čelade– se je nalezla tudi tehnologijo, saj zaslon za ”formula” volanom izpisuje le hitrost, vrtljaje, trenutno prestavo in daje sugestij za skok v naslednjo.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Sportovní SUV Mercedes-Benz GLC kupé je odpovědí na model X4 od BMW
Za model BMW 3.0 CSL Hommage teža za razliko od brezčasnega predhodnika ni znana, je pa avto rezultat dosežkov modernega inženirstva, ki temelji na lahkih materialih za izdelavo konstrukcije. Od tu plastika ojačana z ogljikovimi vlakni. Da pa bi karseda zmanjšali njegov zračni upor, na čimer sicer primarno delajo deflektorji zraka in krilca, ki ob hlajenju motorja in zavor tudi potiskajo avto k tlom, so se oblikovalci odrekli vzvratnim ogledalom a oni nadomestili s kamerami. Strupeno rumeno barvo (golf yellow) dopolnjujejo 21-palčna platišča, k drznemu videzu pa svoje pristavijo še odbiti laserski žarometi.