O pohodlí a prostornosti velkých vozů Mercedes, včetně našeho testovacího kombi třídy E, by se dalo napsat jen křivé slovo. Testovací vůz byl štědře vybavený, včetně navigačního zařízení, které dosud „neovládalo“ nejnovější akvizice slovinského dálničního terénu. Jsme na velmi dobré cestě...
O udobju in prostornosti velikih mercedesov, kamor sodi tudi naš testni karavan razreda E, bi težko zapisali kakšno slabo besedo. Testni avtomobil je bil izdatno opremljen, tudi z navigacijsko napravo, ki pa še ni “obvladala” najnovejših pridobitev slovenskega avtocestnega križa. Kar smo na poti zelo pogrešali, je bil USB-vmesnik, po možnosti s podporo iPod- predvajalnika. Za prvo silo je bil tu sicer priključek AUX-IN, spravljen v sovoznikovem (ohlajenem) predalu, a pri tako dragem avtomobilu bi moral biti USB na seznamu osnovne opreme. Slabši občutek je popravil močan, a umirjen 3,0-litrski turbodizelski motor z močjo 170 kW, ki se je prenašala prek samodejnega 7-stopenjskega menjalnika. Želeno prestavo smo izbirali z obvolansko ročico v slogu ameriških avtomobilov, za ročno prestavljanje sta bili tu še tipki na volanu v slogu formule. Avtomobil je kljub močnemu motorju na testu porabil manj kot 8 l/100 km, zahvaljujoč tudi tehnologiji BlueEfficiency. Prtljažnik je tako z vidika prostornosti kot urejenosti poglavje zase. Doplačljivi Easy Pack Fixkit je s posebnimi zložljivimi pregradami poskrbel za red v prtljažniku, skriti zložljivi plastični zaboj pa je bil dobrodošel ob tedenskem nakupovanju. Zapišimo še, da je prtljažna vrata krmilila elektrika, pri čemer smo pogrešali le možnost zapiranja s pomočjo daljinskega upravljalca – ključa.