"Spoštovani potniki, pripnite si varnostne pasove, poleteli bomo," bi bil primeren stavek dobrodošlice v kateremkoli saabu, kajti nekateri detajli v voznikovem prostoru naravnost spominjajo na pilotsko kabino. Na primer volan - aluminijasti vložki na njem dajejo vtis, da držiš v rokah letalsko krmilo; vsaj v ...
“Spoštovani potniki, pripnite si varnostne pasove, poleteli bomo,” bi bil primeren stavek dobrodošlice v kateremkoli saabu, kajti nekateri detajli v voznikovem prostoru naravnost spominjajo na pilotsko kabino. Na primer volan – aluminijasti vložki na njem dajejo vtis, da držiš v rokah letalsko krmilo; vsaj v našem testnem saabu, ki ga je gnal 154-kilovatni bencinski motor s turbo puhalom, je bilo tako. Ravno zaradi omenjenega puhala (njegov pritisk kaže poseben merilnik) smo morali pred užitki, ki jih ponuja takšen motor, le-tega segreti na delovno temperaturo. Za odlično lego na cesti je skrbel štirikolesni pogon, ki je po potrebi del moči s sprednjih koles prenesel na zadnja. V izjemnih situacijah je v delovanje posegla še elektronska zapora diferenciala. Vse te dobrote imajo še slabo stran – razmeroma visoko porabo bencina, ki je na našem testu znašala okoli 12 l/100 km. Oznaka aero na testnem saabu je pomenila najvišjo raven opreme, ki ji je bilo dodano še nekaj doplačljive opreme: od tempomata do samodejne zatemnitve notranjih in zunanjih ogledal.