fbpx

Lexus GS F – nejsportovnější sedan Lexus

Prestižní značka pod záštitou Toyoty odhalila v Detroitu nejsportovnější verzi svého sportovního sedanu střední třídy, Lexus GS - F, pod kapotou, na rozdíl od německé konkurence, je 5,0litrový atmosférický benzínový motor V8. za ním dostatek sportovní výbavy v podobě nové osmistupňové automatické převodovky předního diferenciálu TVD a systému adaptivní jízdní dynamiky.

V nepřítomnosti superšportnega LFA, ki prav v tem trenutku čaka na reinkarnacijo in zeleno luč, je Lexus GS F  trenutno najbolj športni model te znamke, s katerim pri Lexusu nadaljujejo tradicijo zmogljivih športnih različic aktualnih modelov. Črka F na koncu imena modela tako pri tej renomirani japonski znamki pomeni podobno kot pri bavarskih modelih črka M, ali še malce severneje končnica AMG.

Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži,  športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.
Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži, športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.

Z njim želijo pri Lexusu konkurirati najbolj športnim limuzinam D-segmenta kjer že vrsto let kraljujejo audi RS6, BMW M5 a Mercedes E63 AMG, in pristašem teh speljati kakšnega kupca. Pod pokrovom izredno dinamično oblikovane in s pomočjo številnih spojlerjev športno zaključene zunanje podobe je tako kot pri RC F, 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa presenetljivo za razliko od prej omenjene “nemške svete trojice” ne diha s pomočjo technologií turba.

Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.
Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.

Atmosferec tako iz petih litrov prostornine iztisne zmogljivih, a nič več dih jemajočih 348 kW ali 467 KM pri visokih 7.100 vrtljajih. To pa je v primerjavi s prej omenjenim bavarcem in modelom s trikrako zvezdo na nosu občutno manj, saj slednji zmore 410 kW ali 557, bavarski tekmec pa še malenkost več in sicer 412 kW in 560 KM. Ima pa GS F vsaj enega aduta v svoji roki ali bolje rečeno rokavu in sicer nizko težo, saj je z 1.830 kilogrami za 115 kg lažji od M5, od modela s trikrako zvezdo na nosu pa kar 195 kg. Mogoče so Japonci zaradi tega še malce zadržani glede podatkov o zmogljivostih modela GS F, saj podatkov o pospešku in končni hitrosti še niso razkrili.

Za čim boljši prenos moči na zadnji par koles skrbita na novo umerjena osem stopenjska avtomatika s prednjim diferencialom TVD, s čimer naj bi bili oprijem in vozne lastnosti kar se da primerljivi tistim pri BMW M5. Sistem prilagodljive vozne dinamike pa ponuja tri zanimive nastavitve in sicer: standardno, slalom in dirkanje.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Slovenska predstavitev Lexus NX

Z oblikovnega stališča različico GS F od ostalih ločijo posebej napihnjena zunanjost, vključno z novimi 19palcové ráfky (pnevmatike dimenzij 255/35 spredaj in 275/35 zadaj), izboljšan športni izpušni sistem s o čtyři (pravimi) izpušnimi cevmi, aerodinamični dodatki, spojler iz ogljikovih vlaken, ogromna kromirana maska spredaj in še bi lahko naštevali.

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.