fbpx

Lexus GS F – lexusova najbolj športna limuzina

Prestižna znamka pod okriljem Toyote je v Detoritu razkrila najbolj športno različico svoje srednje športne limuzine Lexus GS - F. Pod pokrovom za razliko od nemške konkurence 5,0-litrski V8 atmosferski bencinar, za njim pa obilo športne tehnike v obliki nove osem stopenjske avtomatike, prednji diferencial TVD in sistem prilagodljive vozne dinamike.

V odsotnosti superšportnega LFA, ki prav v tem trenutku čaka na reinkarnacijo in zeleno luč, je Lexus GS F  trenutno najbolj športni model te znamke, s katerim pri Lexusu nadaljujejo tradicijo zmogljivih športnih različic aktualnih modelov. Črka F na koncu imena modela tako pri tej renomirani japonski znamki pomeni podobno kot pri bavarskih modelih črka M, ali še malce severneje končnica AMG.

Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži,  športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.
Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži, športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.

Z njim želijo pri Lexusu konkurirati najbolj športnim limuzinam D-segmenta kjer že vrsto let kraljujejo audi RS6, BMW M5 a Mercedes E63 AMG, in pristašem teh speljati kakšnega kupca. Pod pokrovom izredno dinamično oblikovane in s pomočjo številnih spojlerjev športno zaključene zunanje podobe je tako kot pri RC F, 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa presenetljivo za razliko od prej omenjene “nemške svete trojice” ne diha s pomočjo technológií turba.

Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.
Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.

Atmosferec tako iz petih litrov prostornine iztisne zmogljivih, a nič več dih jemajočih 348 kW ali 467 KM pri visokih 7.100 vrtljajih. To pa je v primerjavi s prej omenjenim bavarcem in modelom s trikrako zvezdo na nosu občutno manj, saj slednji zmore 410 kW ali 557, bavarski tekmec pa še malenkost več in sicer 412 kW in 560 KM. Ima pa GS F vsaj enega aduta v svoji roki ali bolje rečeno rokavu in sicer nizko težo, saj je z 1.830 kilogrami za 115 kg lažji od M5, od modela s trikrako zvezdo na nosu pa kar 195 kg. Mogoče so Japonci zaradi tega še malce zadržani glede podatkov o zmogljivostih modela GS F, saj podatkov o pospešku in končni hitrosti še niso razkrili.

Za čim boljši prenos moči na zadnji par koles skrbita na novo umerjena osem stopenjska avtomatika s prednjim diferencialom TVD, s čimer naj bi bili oprijem in vozne lastnosti kar se da primerljivi tistim pri BMW M5. Sistem prilagodljive vozne dinamike pa ponuja tri zanimive nastavitve in sicer: standardno, slalom in dirkanje.

ČÍTAJ VIAC: Slovenska predstavitev Lexus NX

Z oblikovnega stališča različico GS F od ostalih ločijo posebej napihnjena zunanjost, vključno z novimi 19-palcové ráfiky (pnevmatike dimenzij 255/35 spredaj in 275/35 zadaj), izboljšan športni izpušni sistem s o štyri (pravimi) izpušnimi cevmi, aerodinamični dodatki, spojler iz ogljikovih vlaken, ogromna kromirana maska spredaj in še bi lahko naštevali.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.