fbpx

Luka Janežič: "Olympijské hry pro mě představují naplnění snů, adrenalin a hrdost."

Pet mesecev pred začetkom zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018 so priprave na ta veliki športni dogodek v polnem zamahu. Gledalci malih zaslonov lahko od 2. septembra zasledijo Coca-Colin oglas #vednopodpiraj, v katerem nastopa tudi atlet in enkratni udeleženec poletnih olimpijskih iger Luka Janežič.

Televizijski oglas Coca-Cola v Sloveniji vključuje trenutke, ki izžarevajo čustven naboj treh uspešnih slovenskih športnikov, ko imajo ti zaprte oči. »Olimpijske igre mi predstavljajo izpolnitev sanj, adrenalin in ponos. Podpora navijačev mi veliko pomeni, saj bi bila brez nje moja športna pot veliko težja. Sodelovanje s Coca-Colo je super izkušnja in priložnost ne le za odlično promocijo mene, temveč atletike nasploh,« je poudaril Luka Janežič, ki mu v oglasu družbo delata še plavalka Anja Klinar in nekdanji smučar Jure Košir.
Televizijski oglas v podporo slovenskemu olimpijskemu gibanju je nastal v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ), s katerim je Coca-Cola v Sloveniji aprila 2017 podpisala štiriletno sponzorsko pogodbo. Družba The Coca-Cola Company tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni in od letos širi olimpijski duh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij tudi na slovenskih tleh. S pobudo 1TP10 Vždy podporovat spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Více informací

Více informací:
coca-cola.si
facebook.com/Coca-Cola
instagram.com/cocacola_slovenija
youtube.com

Úvodní fotka: Matic Bajželj / Luka Janežič si pred pomembnim nastopom pred očmi naslika sebe kot zmagovalca v cilju.

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.