fbpx

Luka Janežič: »Olimpijske igre mi predstavljajo izpolnitev sanj, adrenalin in ponos.«

Pet mesecev pred začetkom zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018 so priprave na ta veliki športni dogodek v polnem zamahu. Gledalci malih zaslonov lahko od 2. septembra zasledijo Coca-Colin oglas #vednopodpiraj, v katerem nastopa tudi atlet in enkratni udeleženec poletnih olimpijskih iger Luka Janežič.

Televizijski oglas Coca Cola v Sloveniji vključuje trenutke, ki izžarevajo čustven naboj treh uspešnih slovenskih športnikov, ko imajo ti zaprte oči. »Olimpijske igre mi predstavljajo izpolnitev sanj, adrenalin in ponos. Podpora navijačev mi veliko pomeni, saj bi bila brez nje moja športna pot veliko težja. Sodelovanje s Coca-Colo je super izkušnja in priložnost ne le za odlično promocijo mene, temveč atletike nasploh,« je poudaril Luka Janežič, ki mu v oglasu družbo delata še plavalka Anja Klinar in nekdanji smučar Jure Košir.
Televizijski oglas v podporo slovenskemu olimpijskemu gibanju je nastal v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ), s katerim je Coca Cola v Sloveniji aprila 2017 podpisala štiriletno sponzorsko pogodbo. Družba The Coca-Cola Company tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni in od letos širi olimpijski duh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij tudi na slovenskih tleh. S pobudo 1TP10 Stöd alltid spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Mer information

Mer information:
coca-cola.si
facebook.com/Coca-Cola
instagram.com/cocacola_slovenija
youtube.com

Omslagsfoto: Matic Bajželj / Luka Janežič si pred pomembnim nastopom pred očmi naslika sebe kot zmagovalca v cilju.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.