Mazda chytila automobilový svět na špatné noze, když v New Yorku představila Mazdu MX-5 RF. RF v názvu znamená ,,zatahovací fastback'', což je označení pro design kupé s pevnou skládací střechou. Systém skládání nejde ve stopách svého předchůdce, ale jde cestou Porsche 911 Targa.
Kultni roadster Mazda MX-5 je v najnovejši izpeljanki dobil trdo streho. Mazda MX-5 RF se pri tem ne zgleduje po predhodniku, saj so pri Mazdi ubrali povsem novo pot. Mehanizem odpiranja in zapiranja je tako povsem drugačen. Poganja ga elektrika, med metamorfozo pa se dvigne celoten zadnji del avtomobila. Nova različica roadsterja je rahlo težja in višja od klasike. Streha se odpira tudi med vožnjo, a le do hitrosti 10 km/h, v želenem položaju pa je v 12 sekundah. Ločeno lahko odpremo zadnje steklo.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Mazda RX-VISION: návrat rotariánů
Četrta generacija Miate nadaljuje uspešno zgodbo prejšnje generacije modela MX-5, ki je bil s trdo streho pravi hit. Ta različica je šla namreč tako dobro kot tista z mehko. In če ste mislili, da je trda streha, ki se skrije v prostor za sedežema, pobrala davek pri prtljažniku, se motite, saj je njegova prostornina še vedno 150 litrů. Na voljo je v barvi avtomobila in bleščeče črni, celotno karoserijo pa si po novem lahko omislite tudi v posebni sivi barvi. Cena ostaja skrivnost, je pa jasno, da boste morali za trdo različico odšteti nekaj tisoč evrov več. Mazdo MX-5 RF poganjata ”stara znanca”, 1,5- in 2,0-litrski bencinski motor.
Více informací:
mazda.si