fbpx

Nové BMW i3: nyní také sportovní verze BMW i3s

Nové BMW i3: nyní také sportovní verze BMW i3s

Nové BMW i3 přichází na trh s vylepšeným dojezdem a sportovní verzí i3s. Změny jsou jemné, ale přesto tu jsou. Co se změnilo více než exteriér, je to, co zůstává očím neviditelné.

BMW i3 se je med ljudmi že zelo dobro uveljavil, še posebno v urbanih središčih. Pravzaprav gre za najbolj priljubljeni vrhunski kompaktni električni avtomobil na svetu. Prav zaradi okretnosti in kompaktnih mer je priljubljen pri ponudnikih storitev “car sharing”. Mere novega i3 ostajajo kompaktne in mestu prijazne, saj ima nova različica malenkost podaljšana odbijača, ki pa na dolžino skoraj ne vplivata. Dodanih je bilo nekaj novih barv zunanjosti in karoserijski elementi, ki naredijo električnega malčka širšega, s še bolj športno prežo na cesti.

Novi BMW i3: sedaj tudi športna različica BMW i3s
Nové BMW i3: nyní také sportovní verze BMW i3s

Tak BMW i3 jako BMW i3s svojo energijo črpata iz litij-ionske baterije, ki ima zmogljivost 94 amperskih ur respektive 33 kilovatnih ur. Elektromotor v novem i3 proizvede 170 koní a 250 Nm navora. Z 0 až 100 km/h zrychlit do 7,3 sekunde in ima omejeno hitrost na 150 km/h. V skladu s preizkusnim ciklom NEDC lahko z BMW-jem i3 prevozimo med 290 in 300 kilometri, njegova kombinirana poraba pa se giblje med 13,6 in 13,1 kWh na 100 kilometrov.

Novi BMW i3: sedaj tudi športna različica BMW i3s
Nové BMW i3: nyní také sportovní verze BMW i3s

BMW i3s predstavlja športno različico vrhunske električne mobilnosti. Njegov motor proizvede 184 konjskih moči a má 270 Nm navora. Na i3s so pospeški hitrejši in potrebuje od 0 až 100 km/h 6,9 sekunde in ima najvišjo hitrost omejeno na 160 km/h. Po standardu NEDC ima povprečno porabo 14,3 kWh na 100 kilometrů in omogoča prevoženo razdaljo do 280 kilometrov. Obe novi vozili imata v ponudbi dodatne opreme na voljo tako imenovani Range Extender. Případ dvovaljni motor, ki poganja generator, ki nato vzdržuje stalno raven napolnjenosti baterije. Bencinski motor ima 38 konjskih moči in poveča doseg električnega avtomobila za okoli 150 kilometrov.

Notranjost ostaja privlačna in je še vedno narejena iz 80% recikliranih materialov.
Notranjost ostaja privlačna in je še vedno narejena iz 80 % recikliranih materialov.

Polnjenje baterije je seveda odvisno od priklopne moči. Na običajni gospodinjski vtičnici bomo za 80-odstotno polno baterijo potrebovali do 11 ur. Doma si lahko namestite nabíjecí stanice BMW i Wallbox, ki vam napolni avtomobil do 80 % v 7 urah in pol, ob polnitvi 3,7 kW. Ob hitrejšem polnjenju z 11 kW bude i3 do 80 % napolnjen v 2 urah in 45 minutah. Enake rezultate je pričakovati od javnih polnilnic.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: BMW I8 PROTONIC FROZEN BLACK IN FROZEN YELLOW (2017) – EKSKLUZIVNI SERIJI MODELA I8


Notranjost ostaja privlačna in je še vedno narejena iz 80 % recikliranih materialov nebo obnovljivih virov. Tak BMW tudi na tem področju prispeva nekaj za trajnostni razvoj in ne samo z uporabo električne energije. Nadalje je razširjena storitev i ConnectedDrive, ki omogoča veliko število uporabniških funkcij. Nadgrajen je bil pomočnik za parkiranje, prav tako pa so nadgradili sistem za dinamični nadzor stabilnosti in dinamični nadzor oprijema. Vožnja bo lahko tako še bolj dinamična in še bolj električno vznemirljiva.

Galerija slik: Športna različica BMW i3s

Více informací

Více informací:
bmw.si

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.