Nikdo nechce být obtěžován. A jen ti, kteří osobně zažili jakoukoli formu obtěžování, vědí, jakým strachům čelili a mohou čelit i dnes. Dress for Respekt je projekt, který dokazuje, že „zdánlivě nevinný dotek“ je všechno, jen ne nevinný.
Oglaševalska agencija Ogilvy je za podjetje Schweppes ustvarila obleko, ki meri, kako pogosto in s kakšno intenzivnostjo moški v nočnih klubih nadlegujejo ženske (predvsem z dotiki). Cilj kampanje je bil ozavestiti moške o resnosti nadlegovanja (brazilskih) žensk v klubih, saj so ti v preliminarnih intervjujih povedali, da ženske nadlegovanje pač ne gane.
Za projekt, ki so ga poimenovali The Dress For Respect, so raziskovalci ustvarili obleko, v katero je vgrajen senzor, ki zaznava dotik in pritisk. V realnem času so nato na računalnikih spremljali nadlegovanje. V nočni klub so poslali tri ženske, oblečene v posebno obleko, ki se je na tistih mestih, kjer so jih moški zagrabili, na računalniku obarvala glede na dotik in moč pritiska, pa tudi kolikokrat je bila ženska dotaknjena.
Title: The Dress for Respect
Client: Schweppes
Office: @OgilvyBrasilSee more design work here: https://t.co/plNvU4NFAw#ClientWork pic.twitter.com/8QRDU960uh
— Ogilvy (@Ogilvy) November 28, 2018
Rezultati so pokazali, da so se moški najpogosteje dotaknili križa, hrbta in rok. V manj kot štirih urah je senzor zaznal, da so bile vse tri ženske skupaj dotaknjene 157 krat. Po koncu eksperimenta so bili moški pozvani k ogledu rezultatov, nad katerimi so bili presenečeni.
Více informací:
ogilvy.com