Městským králem je rozhodně Volkswagen Polo, protože dosud bylo vyrobeno 14 milionů kusů. Vůz, který si oblíbili i Slovinci, tentokrát prošel lehkou „plastickou operací“ někde uprostřed modelové řady a získal tak další zhruba rok.
Je že tako, da pri do Volkswagenu stavijo na precej konvencionalne oblikovne poteze, ki pa vsekakor prinašajo oblikovno večletno všečnost modelov. Z designom je tako, da v kolikor je preprost, nikoli ne bo postal kičast in prav to zgodbo potrjuje Volkswagnov polo, ki kljub svoji izjemni navidezni resnosti vedno znova preseneča z dejstvom, da je enostavno všečen.
Poleg rahlega zunanjega likanja gubic, ki se odraža predvem v novi optiki avtomobila, ki je seveda v led tehnologiji ter nekaterim drugim malenkostim, kot so novi prednji in zadnji odbijač, so polu dodali kopico elektronskih pomagal ter ga tako aktualizirali ter v nekaterih pogledih celo postavili pred konkurenco. Novi polo tako premore celo eletronski sistem “Front Assist” z mestno funkcijo zaviranja v sili ter sistemom za vzdrževanje varne razdalje přísl.
Polo je dobil tudi nekaj “sladkorčkov” na področju zabavne eletronike, ki jo je podedoval od svojega starejšega brata – golfa.
Pri motorjih so v novi polo vdahnili predvsem predznak zelenega in okolju ter mestu prijaznega. Vsi novi poloti tako pod motornim pokrovom skirvajo motor z oznako EU 6 ter premorejo funkcijo Start & Stop.
Ob začetku prodaje pri družbi Volkswagen napovedujejo poseben model “polo fresh“, ki naj bi postregel s posebno širokim naborom dodatne opreme, ki bo razvajala kupce.