fbpx

Tím byl na Twitteru označen rok 2020

Twitter 2020

Jak se rok pomalu chýlí ke konci, je vhodný čas na rekapitulaci a připomenutí nejdůležitějších klíčových okamžiků roku 2020. Jedním ze způsobů, jak to udělat, je podívat se na trendy na Twitteru, který nedávno zveřejnil to, co v roce 2020 u uživatelů nejvíce rezonovalo.

Kot bi lahko pričakovali, je bil v roce 2020 najbolj “priljubljen” ali osovražen hashtag na tej platformi #COVID19, saj so letos ljudje težko mislili na kaj drugega, kot na pandemijo koronavirusa. Sledi mu ključnik #BlackLivesMatter, ki je bil na Twitterju pogosto viden maja, ko so v ZDA izbruhnili protesti in nemiri zaradi smrti Georgea Floyda, ki je umrl med aretacijo. Tretji najbolj priljubljeni hashtag je bil #StayHome, katerega sporočilo je jasno: ostanite doma, da preprečite širjenje koronavirusa.

Twitter trendi 2020

Donald Trump je bil tisti, o katerem so ljudje v 2020 največ tvitali. Po njem so ljudje najbolj omenjali Joeja Bidena, njegovega nasprotnika na nedavno zaključenih ameriških volitvah in očitno naslednjega predsednika ZDA. Tretji na lestvici je George Floyd, četrti pa Kobe Bryant, slavni košarkar, ki je v začetku leta izgubil življenje v helikopterski nesreči. Peto mesto zaseda Barack Obama, ki je pred kratkim objavil svoje spomine, ki so med drugim tudi ena najbolj priljubljenih knjig na Amazonka.

Pri emojijih je najbolj uporabljen tisti, ki pokaže solze veselja, na drugem mestu pa tisti, ki prikazuje jok. Kateri emojiji so bili v 2020 prav tako med bolj priljubljenimi, si lahko ogledate na spodnji sliki.

Emojiji – Twitter – 2020

Obvestilo o smrti igralca Chadwicka Bosemana na njegovem profilu, je bilo leta 2020 največkrat retvitano: kar 3,1-milijonkrat. Sledi video prispevek s profila korejske pop skupine BTS, ki si ga je delilo 1,6 milijona uporabnikov tega družbenega omrežja, tretje mesto pa zaseda video uporabnika Twitterja Jamieja (@gnuman1979), v katerem pokaže, kako se zabava šesti dan karantene v Združenih državah Amerike.

Více informací

twitter.com

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.