Volkswagen Passat prošel renovací ve všech svých verzích. Sedan, Variant, Alltrack a GTE jsou připraveny na nová dobrodružství s osvěženým vzhledem, přidanou technologií a vylepšeními motoru.
Volkswagen Passat je drugi najbolj prodajani Volkswagen, prvi pa še vedno ostaja Golf. Kot je že v navadi pri osvežitvah, smo deležni manjših kozmetičnih popravkov, bistvo pa ostaja skorajda enako. In tudi tokrat ni nič drugače. Prenovljeni Passat ima spremenjen sprednji in zadnji odbijač, prednjo masko in tako sprednje kot zadnje žaromete. Da boste prenovljeno različico lažje prepoznali, si oglejte zadek, na katerem je napis Passat, narejen v istem stilu, kot pri modelu Arteon.
V notranjosti imamo po novem na voljo zabavno-informacijski sistem třetí generace, ki ima izboljšano medsebojno delovanje z zaslonom za digitalne merilnike. Zaslon na dotik je na voljo v velikosti 6,5-, 8,0- a 9,2-palcev in podpira internetni radio in pridobivanje prometnih informacij v realistický času. Nadgrajeni asistenčni sistemi omogočajo prenovljenemu Passatu delno avtonomno vožnjo po avtocesti, do hitrosti 210 km/h. Lahko si omislite prediktivni tempomat, pomočnika za ohranjanje voznega pasu, asistenta za prikolico in parkirnega asistenta.
Po novem imajo vsi motorji, tako dizelski kot bencinski, nameščen filtr, ki zmanjšujejo količino škodljivih delcev v izpuhu. Trije bencinski motorji TSI bodo imeli 150, 190 nebo 272 konjskih moči, trije dizelski motorji TDI studna 120, 190 nebo 240 konjskih moči. Na voljo bo še dizelski motor z oznako Evo, s 150 koňských sil. Prenovljeni Passat GTE ima zdaj dovolj zaloge električne energije za do 55 kilometrů dlouhá cesta.
Tokratni Passat bo še zadnji, ki bo nosil oznako- narejeno v Nemčiji. Passata so v Nemčiji izdelovali vse od leta 1978, z naslednjo generacijo pa se bo, po napovedih, proizvodnja selila na Češko.
Galerija slik: Volkswagen Passat
Více informací:
volkswagen.si