Ve Volkswagenu odhalili finální image Passatu ohlášeného na podzim, který přinese typické osvěžení vnější image a pod kůží a kapotou bude mnoho dalších novinek. Novinkou nových LED světel a zcela digitálních měřidel pod kapotou je 2.0 TDI s výkonem 240 koní a hybridní verze s 50 kilometry elektrické autonomie.
VW je kot je napovedal včeraj popoldne objavil prve uradne fotografije nove generacije modela passat, ki so ga od leta 1973 izdelali v 22 milijonih primerkov. Uradno premiero bo doživel oktobra v Parizu, prodaja pa bo stekla jeseni.
Nos vozila bo z oblikovnega stališča zmes tistega pri aktualnem CCju in golfu VII. S tega vidika pa ne prinaša tektonskih sprememb ampak zgolj preverjeno osvežitev in brezčasno podobo. Na voljo bo tako v limuzinski kot karavanski različici, proizvodnja slednje bo stekla le nekoliko kasneje. Na voljo bodo tako različice s pogonom na prednji kolesni par, kot tudi na vsa štiri kolesa – 4 motion, manjkala pa seveda ne bo niti Automatická převodovka DSG.
Passat B8 v dolžino meri 4767 mm, kljub rasti pa je v povprečju izgubil 85 kg teže, posledično pa je skupaj z nekaterimi drugimi prijemi inženirjem uspelo spotřeba v průměru zmanjšati za 20 odstotkov.
Notranjost je prav tako osvežena, pridobila pa je tudi nekaj na prostornosti, predvsem v predelu kolen potnikov v drugi sedežni vrsti, nekoliko povečan pa je tudi prtljažnik, ki je zrasel za 21- (na 586 litrov, pri variantu pa za 47 litrov (na od 650 do 1.870 litrov) prostornine.
Na področju napredne tehnike bodo novi head-up projekcija, prednja sedeža s funkcijo hlajenja in masaže, Led světla, nova informacijsko zabavni in navigacijski sistem ter obilo napredne tehnike v obliki asistenčnih sistemov. V notranjosti ne gre spregledati novih merilnikov pred voznikom, ki bo po vzoru Audija v celoti digitalna, med osrednjima merilnikoma pa se bodo na veliko izpisovali za voznika ključni podatki.
Pri paleti motorjev je največ govora o dizelskih agregati, kjer bosta na voljo znana TDI agregata velikosti 1,6- oziroma 2,0 litra, ki bosta razvijala moč od 88 pa do 176 kW. Slednji motor bo povsem nov in bo s pomočjo biturbo tenhologije razvijal 240 KM. Na bencinski strani pa bodo šteivlni TSI agregati z močjo od 92- pa do 206 kW.
Více informací na: Volkswagen.si