fbpx

30+ retro-annoncer for Apple-computere

Hvordan Apple forvandlede sig fra et garagefirma til en førende teknologigigant ved hjælp af god reklame.

Ko je v sedemdesetih letih Æble želel prodreti na trg z osebnimi računalniki, so se njihovi izdelki zdeli ljudem ne samo dragi, temveč tudi popolnoma nepotrebni. Skozi leta so pri Applu s spretnimi oglaševalskimi taktikami (in neizprosnim vodenjem Steve Jobs) pri ljudeh ustvarili potrebo po svojih računalnikih, brez katerih si še danes sploh ne predstavljamo našega vsakdana.

Leto 1983.
Leto 1983.

Njihove prve strategije v sedemdesetih so temeljile na uporabnosti in preprosti uporabi Applovih računalnikov, v osemdesetih pa so s sloganom ‘’Vsak otrok bi po šoli moral imeti Appla’’ začeli staviti tudi na karto zabave, ki pride z njihovimi jabolčki. Preboj se je zgodil v devetdesetih, ko so se Applovih računalnikov začeli prijemati pridevniki kot so inovativen, kul, drugačen in seveda lepo oblikovan. V naši galeriji si poglejte nekaj najboljših retro oglasov zadnjih tridesetih let 20. stoletja, zaradi katerih je Apple do danes ostal nepremagljiv.

PREBERITE ŠE: Izgubljena prihodnost: Apple-ova zakladnica prototipov naprav iz 80-ih

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.