Hvad hvis verdensberømte mærker som Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste og Michelin solgte vin? Sådan lød spørgsmålet fra Thomas Ollivier alias Tom Le French, der forestillede sig, hvordan flasker vin ville se ud, hvis de var fyldt af kendte mærker, der var fremmede for vinindustrien. Han præsenterede sine fiktive designs i serien 99 Wine Bottles.
99 Wine Bottles er en serie steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
LÆS MERE: Reuters: De mest populære Instagram-billeder i 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com