Selvom titlen Antigone minder om græske tragedier, betragtes dette værk som en af de rigeste og mest stilistisk veludførte dramatiske tekster på slovensk. Det er naturligvis Dominik Smollets værk, der moderniserede Sofokles' Antigone for et halvt århundrede siden og præsenterede det med ekstraordinære ...
Čeprav ob naslovu Antigona vsi pomislimo na grške tragedije, gre tokrat za delo, ki se prišteva med idejno najbogatejša ter stilno najbolj dovršena dramska besedila v slovenskem jeziku. Gre seveda za delo Dominika Smoleta, ki je pred pol stoletja moderniziral Sofoklejevo Antigono in jo z izrednim pesniškim jezikom in slogovno bravuroznostjo preoblikoval v sodobno tragedijo. Sofoklejevo mitološko zgodbo o Antigoni, ki brata Polinejka pokoplje kljub kraljevi prepovedi je Smole najbolj vidno spremenil s fizično odsotnostjo naslovne junakinje, a je spremenil tudi dramske osebe, ki so nosilci sodobne filozofske misli in človeških vrednot. Drama je zaradi pomembnosti postala tako močan odtis slovenske modernistične književnosti, da je zanimiva le v primeru, da se s tekstom poigramo na drugačen način, kar lahko pričakujemo od perspektivnega režiserja mlajše generacije Jake Andreja Vojevca, ki je po končanem študiju režije na AGRFT leta 2008 v ljubljanski Drami režiral Življenje podeželskih plejbojev po drugi svetovni vojni Dušana Jovanovića, v MGL pa Churchillino dramo Punce in pol.