fbpx

Audi Q7 – Audis flagskibs-SUV for anden gang ved de olympiske offroad-lege

Audi Q7

Til næste år forbereder Audi en ny generation af Q-modelfamiliens største SUV, som vil overgå første generations version både hvad angår dimensioner, teknologi og, takket være en 325 kg lavere vægt, også hvad angår økonomi og præstation. Syv sæder, quattro-drev og S-tronic automatik vil altid være en del af standardudstyret i Audi Q7.

Prednji del vozila prinaša značilno oglato podobo sorodno tisti pri še zelo svežem TT-ju, s katerim poglavitno stično točko ima audi Q7 pri obliki novih matričnih LED svetil in impozantne motorne maske. Ta motiv bo kmalu postal prepoznavni znak vseh novodobnih modelov s štirimi krogi na maski, audi Q7 v drugi izdaji pa deluje manj masivno kot predhodnik obenem pa tudi mnogo bolje vrtinči zrak okoli karoserije.

Največ novega je na nosu vozila, ki v marsičem spominja na svežega TT-ja, tudi glede oblike novih matričnih LED žarometov.
Največ novega je na nosu vozila, ki v marsičem spominja na svežega TT-ja, tudi glede oblike novih matričnih LED žarometov.

Manj sprememb sledi v nadaljevanju, kjer je bok vozila na moč podoben tistemu pri prvi generaciji modela, enako pa velja tudi za mere, čeprav je s 5,05 dolžinskimi metri nekoliko krajši od originala. Zadnji del pa ponovno prinaša več novosti, ki so skoncentrirane okoli moderno zašiljenih LED luči, ki so po novem bolj pravokotne oblike.

Še večje spremembe se zdijo v potniški kabini, ki je moderno ukrojena in v slogu v uvodu omenjenega TT-ja na mestih (skoraj) minimalistična. Pri slednjem so si oblikovalci sposodili digitalno instrumentalno ploščo z ogromnim 12,3-palčnim TFT zaslonom, medtem ko samostoječi zaslon na vrhu sredinske konzole potnike razvaja z 7- oziroma 8,3 palci premera. Zanimivi so zračniki, ki spominjajo na tiste v novi generaciji passata, stikala klimatske naprave z zaslončkoma znotraj stikala pa ponovno spominja na tiste pri TT-ju.

Tudi znotraj je mogoče največ sorodnosti z modelom TT, poleg tega tudi nekaj povezav z novim passatom.  Bo pa novi Q7 pomenil najboljše kar audi v tem trenutku premore na področju napredne tehnike.
Tudi znotraj je mogoče največ sorodnosti z modelom TT, poleg tega tudi nekaj povezav z novim passatom. Bo pa novi Q7 pomenil najboljše kar audi v tem trenutku premore na področju napredne tehnike.

Q7 bo tudi po novem ponujal prostora sedmim osebam, katerim bo prostor razkošno odmerjen, nadpovprečno veliko prostora pa bodo imeli tudi posedeni v tretjo vrsto. Tako bo zmogel zadovoljiti tudi prostorske potrebe večje družine, ki bo imela na razpolago od 295- pa do kar 2.075 litrov prtljažnega prostora. Poleg tega bodo prtljažna vrata električno pomična, za odpiranje pa bo dovolj že da bo lastnik pod odbijačem pomigal z nogo. Poleg številnih asistenčnih varnostnih sistemov, se bodo potniki zadaj lahko zabavali s pomočjo posebnih audijevih tabličnih računalnikov, ali pa uživali v glasbi, ki se bo razlegala iz audio sistema priznanega izdelovalca audio opreme Bang & Olufsen.

Q7 bo še vedno "pravi" sedemsedežnik, potniki v drugi vrsti pa se bodo lahko zabavali s pomočjo audijevih tabličnih računalnikov, za odprtje prtljažnih vrat pa bo (lahko) dovolj samo  migljaj noge.
Q7 bo še vedno “pravi” sedemsedežnik, potniki v drugi vrsti pa se bodo lahko zabavali s pomočjo audijevih tabličnih računalnikov, za odprtje prtljažnih vrat pa bo (lahko) dovolj samo migljaj noge.

Paleta motorjev bo podobna tisti pred prenovo, bodo pa vsi motorji za okoli četrtino bolje ekonomični. Od začetka bosta v ponudbi 3,0-litrski TDI z 200 kilovati in liter večji bencinski TFSI brat, ki bo razvijal 245 kilovatov. To naj bi zadostovalo za pospešek do stotice v 6,1 sekunde pri TFSI agregatu in 6,3 sekunde pri dizelskem TDI, slednji pa se bo poleg tega ponašal še z zgledno ekonomičnostjo, saj bo na kilometer poti v ozračje izpustil le 149 gramov CO2. Quattro pogon zadnje generacije bo vedno del serijske opreme, enako velja tudi za S-tronic prestavno avtomatiko.

Kasneje naj bi ponudbo obogatile tudi še druge motorne različice, tudi SQ7, som vil drive den 3,0-litrski šestvaljni biturbo TDI dizel. Najavljena je tudi e-tron različica priključnega hibrida, ki jo bo poganjala kombinacija šestvaljnega dizelskega in elektromotorja, s čimer bo postal Volkswagnov prvi dizelski priključni hibrid.

I afstemningen nedenfor - stem på årets bilinnovation - 2015
[total-poll id=138905]

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.