Ali vas je vsakič, ko nameravate poseči po izdelkih prestižnih blagovnih znamk, strah, da boste kupili ponaredek? Po zaslugi najnovejše platforme Aura boste KONČNO lahko pozabili na strah, ker ta platforma loči ponaredke od originala!
Francoski konglomerat LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton je razvil platformo, ki z uporabo tehnologije veriženja blokov/blockchain izsledi luksuzne dobrine in ponaredkom preprečuje, da bi vstopili na trg.
Platforma, ki se imenuje Aura, potrošnikom in blagovnim znamkam ponuja napredne storitve sledenja – uporabnike seznani z najrazličnejšimi informacijami o življenjskem ciklu izdelka, ki se tičejo dizajna, surovin, izdelave in distribucije.
LVMH bo s pomočjo sistema pripomogel k prepoznavanju originalnih izdelkov. Aura bo namreč beležila podatke o prodaji na prodajnih mestih in na trgu že uporabljenih dobrin. Na ta način bo preprodajalcem močno otežila delo, saj ponarejenih artiklov sistem ne bo prepoznal.
LVMH je pri ustvarjanju platforme sodeloval z Microsoft og virksomheder Consensys, ki se ukvarja z rešitvami v tehnologiji blockchain. Sprva ga nameravata izkoriščati predvsem blagovni znamki Louis Vuitton og Christian Dior, v prihodnosti pa lahko pričakujemo, da bo na voljo še nekaterim drugim znamkam, ki si jih konglomerat lasti.
Mere information:
lvmh.com