Ved den prestigefyldte sammenkomst af sjældne og antikke biler og bilnyheder Concours d'Elegance Pebble Beach i USA vendte BMW tiden tilbage og hyldede med sin nye version af BMW 3.0 CSL Hommage R-konceptet den bayerske begyndelse på amerikansk jord, hvor de i 1975 åbnede deres første afdeling uden for Europa BMW Nordamerika. Deraf lighederne med den legendariske BMW 3.0 CSL-model, der også fungerede som inspiration til det førnævnte koncept, der samme år debuterede i den amerikanske IMSA-racerserie.
Model BMW 3.0 CSL ima v srcu Bavarcev posebno mesto, saj je model, ki je na ameriških tleh leta 1975 prebil led in trdno zasidral ime znamke tudi onkraj luže in tako kot Angleži ni nikoli več odšel. Koncept BMW 3.0 CSL Hommage R je izpopolnjena različica koncepta BMW 3.0 CSL Hommage, ki je debitiral na prireditvi Concorso d’Eleganza Villa d’Este ob jezeru Como v Italiji. Čeprav novinec ne bo nikoli dosegel uspehe svojega ”praočeta” (vsaj s tekmovalnega vidika ne)- ta je ”prišel, videl in zmagal”, v seriji IMSA je namreč zmagal na dirki 12 ur Sebringa le nekaj tednov po ustanovitvi BMW North America in ji je hitro dodal še številne druge (osvojil je tudi tovarniško prvenstvo), tudi na dirkališču Laguna Seca, ki leži le streljaj proč od Pebble Beacha– pa ni nič manj poželjiv.
Rumeno iz Italije so Nemci zamenjali za originalne BMW Motorsport barve (rdeča, modra, bela), ki so krasile tudi njegovega predhodnika in mu dodali številko 25. BMW 3.0 CSL Hommage R nadalje briše mejo med voznikom in strojem, saj so v enak barve v sodelovanju s Pumo oblekli tudi voznika, v posnemanju preteklosti pa so šli celo tako daleč, da so na vetrobransko steklo, zadnjo šipo in vizir (služi kot head-up zaslon) dodali nalepko Bavarian Motor Works.
LÆS MERE: Novi BMW serije 7 [2015] – BMW-jev pogled v prihodnost in sedmica
Medtem ko zunanjost koncepta BMW 3.0 CSL Hommage R krasi kompleksnost, notranjost daje poudarek na funkcionalnosti, zato so se Nemci zatekli k minimalizmu. Kljub temu tudi ta nosi dušo preteklosti, saj svetleči napisa na delu armaturne plošče, ki je iz lesa, spominja na majsko zmago v Laguna Seci 40 let nazaj. Kakopak je avto ”voznikocentričen”, saj gre vendarle za cestnega dirkača. Koliko drobovja oziroma tehnologija iz koncepta se bo v prihodnosti znašlo v BMW-jevih komercialnih modelih pa zaenkrat ostaja neznank.
Mere information:
bmw.si