Denne gang præsenterer vi dig for en sød BMW Isetta 300 fra 1956. Det er en sød lille bybil, ægformet med 'boble'-ruder. Da Isetta kom på vejen for første gang, blev den et øjeblikkeligt hit, og endnu mere end dens form er den kendt for sin unikke måde at sætte sig ind i bilen på.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto igennem prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek med et navn Microlino. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z en valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski gearkasse.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 100 kilometer kørt porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
Mere information:
bringatrailer.com