Juleannoncer er blevet en del af kulturen. Hvert år kommer annoncører med komplekse og dyre annoncer, som ofte inspirerer folk eller bliver samtaleemne. Men for nylig er der sket en vending. Nogle mennesker synes ikke, det er rigtigt, at virksomheder bruger millioner og atter millioner af euro for at få en annonce fyldt med berømtheder, mens almindelige mennesker kæmper for at overleve. Denne enkle, men utroligt kraftfulde produktion af Phil Beastall gik viralt netop på grund af dens budskab. Julen er ikke en tid for prangende korporativisme, men en tid for familien, og den bedste julegave er den med reel mening.
Ta božični oglas, ki je sicer nastal že leta 2014, je stal samo 50 funtov, kar je preračunano okoli 57 evrov. Phil Beastall se je odločil, da ga letos ponovno deli na svojem Facebooku, in sicer kot odgovor na oglas Johna Lewisa, v katerem igra Elton John.
“Ljubim ustvarjanje filmov in pripovedovanje zgodb, in v letu 2014 sem se odločil, da naredim krajši film, ki bo ljudem nekaj pomenil,” je dejal Phil. “Na koncu sem želel, da si ljudje vzamejo trenutek in da se zavedajo, kako srečni smo lahko, da smo tukaj, in da se spomnijo, da nas, čeprav je včasih življenje težko, naše kariere in materializem ne definirajo. Družina je na prvem mestu in pomembno je, da pazimo drug na drugega.”
Video je v trenutku postal viralen, Phil pa je bil nadvse presenečen, zato je objavil še video s komentarjem na tako močan odziv.
Mere information:
facebook.com/philbeastallvideo