Toyota Corolla har en 60-årig tradition. Den seneste generation er allerede den 12. i rækken, og de er blevet produceret siden 1966. Samtidig er Corolla den bedst sælgende bil i verden med over 46 mio. Det betyder, at de sælger en ny Corolla hvert 30. sekund. Dens navn kunne oversættes til "blade", omkring midten af blomsten, hvilket illustrerer friskhed og pænhed.
Toyota Corolla že vrsto let sledi filozofiji, ki stremi h kvalitet, bæredygtighed og pålidelighed. K temu so dodali še emocije, saj si ne želijo več izdelovati ‘dolgočasni’ avtomobilov. Toyota Corolla je bila razvita na japonskem og i Europa, evropski del pa je bil zadolžen predvsem za razvoj karavanske različice. Obstajajo namreč tri karoserijske oblike nove Corolle. Že omenjen campingvogn, henholdsvis Touring Sports, hatchback og limousine. En ny TNGA platforma omogoča Corolli daljšo medosno razdaljo, širše koloteke, nižje težišče in krajše previse. Poleg tega omogoča nova platforma boljši položaj za voznika, za 60% je povečano togost karoserije, vzmetenje pa je prav tako izboljšano in sicer za 40%. Novosti je tudi dvojna hibridna strategija, saj bo Corolla od zdaj na voljo z to hibridnima pogonoma.
V Corollo bo od zdaj vgrajen popolnoma nov 2,0 liter hibridni Dynamic Force motor s 180 (132 kW) konjskimi močmi. Ta bo dodal še nekaj vozne dinamike tistim, ki so le to pogrešali pri 1,8-litrskem hibridnem motorju. A ne skrbite, že poznani 1,8-litrski hibridni motor s 122 (90 kW) konjskimi močmi je še vedno na voljo in je bil tudi prenovljen. Poleg hibridnih motorjev, je na voljo še bencinski, ki ima 1,2-litra mængder og 116 (85 kW) konjskih moči. Pri limuzinski različici je na voljo še 1,6 liter benzinmotor med 132 (97 kW) konjskimi močmi.
Tudi tokrat pri Toyoti posvečajo veliko pozornosti sikkerhed, nova Corolla pa je opremljena s kopico asistenčnih in varnostnih sistemov že serijsko in je tako vodilna v svojem razredu. Prav tako so prenovljeni zasloni, na voljo pa imamo kar tre. Med merilnik je nov 7-tommer zaslon, še dodatne informacije pa je mogoče razbrati z 10-palčnega barvnega projekcijskega zaslona. Informacijsko zabavni sistem je mogoče upravljati preko 8-palčnega zaslona, z upravljanjem na røre ved.
Nova Toyota Corolla je, v kombilimuzinski različici, na voljo od 18.200 evrov dalje, s hibridnim pogonom pa od 21.600 evrov dalje, začetne cene različice Touring Sports pa so za 900 euro višje. Limuzinska Corolla, ki je med drugim malce bolj alvorlig og tilbageholdt v obliki odbijačev, je z bencinskim motorjem na voljo od 17.900 evrov dalje, s hibridnim pa od 23.600 evrov yderligere.
Galerija slik: Toyota Corolla
Mere information:
toyota.si