fbpx

Den nye Audi R8: endnu skarpere, endnu mere giftig

Audi R8

Audi R8 har gennemgået et mindre ansigtsløft, der rørte ved den visuelle del af bilen, men det meste af resten repræsenterer stadig den hårrejsende superbil R8. I modsætning til rygterne beholdt R8 den naturligt indsugede motor og ty ikke til en kompressorladet 6-cylindret V-motor.

Z vidika dizajna ima osveženi Audi R8 mere oster videz. Maska avtomobila se je razširila, od nje pa so ločili odprtine za vsesavanje zraka. Zadaj se odprtina za zrak razteza čez celoten zadek, usmernik zraka oziroma difuzor pa je še toliko bolj opazen. Osnovni Audi R8 ima enkelte dele karoserije obarvane v črno barvo z visokim sijajem, Audi R8 V10 Performance Quattro, novo ime za Audi R8 V10 Plus, pa ima te karoserijske dele odete v mat titanovo barvo. Pri obeh modelih si lahko proti doplačilo izberemo karoserijske dele z izpostavljenimi karbonskimi vlakni. Po želji si lahko omislite še prednji usmernik zraka, narejen iz karbonskih vlaken in ojačenega polimera, som er til 2 kilograma lažji od običajnega. Notranjost se ni veliko spremenila, na voljo pa so nekatere nove barvne kombinacije oblazinjenja.

Standardni Audi R8 ima 10-valjni V-motor s 562 konjskimi močmi og 550 njutonmetri navora. To pomeni, da ima 30 konjskih moči og 10 njutonmetrov navora več kot njegov predhodnik. S to močjo lahko R8 Coupe od 0 til 100 km/t accelerere ind 3,4 sekunder og i 3,5 sekunder, če gre za različico z odprto streho (Spider). R8 s trdo streho doseže 324 km/t, Spider pa 322 km/t.

Audi R8
Audi R8

Audi R8 V 10 Performance Quattro har 5,2 liter 10-valjni V-motor, ki ima po novem 612 hestekræfter og 580 njutonmetrov navora. To pomeni, da ima 9 konjskih moči og 20 njutonmetrov več kot njegov predhodnik. Coupe potrebuje od 0 til 100 km/h 3,1 sekunde, Spider pa 3,2 sekunder. V prvem primeru znaša končna hitrost 331 km/h v drugem pa 329 km/h. Inženirji so se poigrali še z nastavitvami podvozja in tako poskrbeli, da se najmočnejši R8, ko začne zavirati pri 100 km/h, hold op 1,5 meter prej kot predhodnik, ko zavira pri 200 km/h, pa rabi kar 5 meter manj za popolno zaustavitev v primerjavi s predhodnim modelom.

Galerija slik: Audi R8

Mere information

Mere information:
audi.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.