Continental leger med en interessant idé. Vi vil gerne installere bremsesystemet i selve fælgen og dermed reducere vægten og forlænge levetiden på bremseskiverne. Dette system ville være særligt effektivt i elektriske køretøjer, der bruger regenerativ bremsning.
Continental pravi ideji preprosto ˝koncept novega kolesa˝. Ta bi združila zunanji del oziroma platišče z notranjim delom, ki nosi aluminijasti zavorni disk. Nova zasnova naj bi bila še posebno primerna za elektriske køretøjer, poleg tega pa bi odpravila težave, ki jih imajo običajni zavorni diski s korozijo. S tem bi se zmanjšali stroški vzdrževanja, saj bi aluminijasti disk preživel celotno življenjsko obdobje avtomobila. Kot strošek ostanejo le še zavorne ploščice. Zavora je zdaj nameščena v kolesu na notranji strani diska in ima večjo površino, kot jo imajo aktualne zavorne ploščice v čeljustih na zunanji strani diska. Zavora pritiska na aluminijasti disk in tako učinkoviteje zavira. Zaradi lažje zasnove je potrebne manj energije pri speljevanju in manj energije za ohranjanje hitrosti. To je še posebno pisano na kožo električnim avtomobilom, saj se z manjšo porabo energije veča razdalja, ki jo lahko prevozijo.
LÆS MERE: NEPREDIRLJIVA GUMA ZA KOLO BRIDGESTONE AIR FREE – NASVIDENJE, TLAČILKE!
Galerija slik: Avtomobilska kolesa prihodnosti
Mere information:
continental-tires.com