fbpx

Opel Corsa OPC – den mest kraftfulde Opel byraket nogensinde

Opel corsa OPC

Kun få måneder efter præsentationen af den nye generation af Opel Corsa blev fotos og data af den mest kraftfulde version af OPC afsløret af Opel. Fra premieren i Genève vil Opel Corsa OPC blive drevet af en 1,6-liters turbo, der udvikler 207 hk og vil drive den mest kraftfulde Corsa nogensinde til 230 km/t og til 100 km/t på 6,8 sekunder.

Najmočnejšo serijsko opel corso vseh časov na zunaj prepoznamo po značilnem “aero body kitu”, vključno z velikimi odprtinami za zajem zraka, ki so obenem vzporednica s prej omenjeno večjo sestro s kratico OPC v imenu. Drugačna so tudi lita platišča OPC, ki lahko merijo 17- oziroma 18 palcev, med katerimi v okviru performance paketa domuje tudi bremsesystem priznanega Bremba, vključno s koluti premera 330 mm (spredaj).

Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi "aero body kit", od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno "flash blue" barvo.
Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi “aero body kit”, od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno “flash blue” barvo.

Na zadku pa se bohoti zajeten strešni spojler, ki je prvič v zgodovini modela na voljo v dveh izvedbah. Že “osnovni” je kar konkreten, tisti še bolj vpadljiv in impozanten pa proti doplačilu prinese še dodatni pritisk na zadnja kolesa. Posebnost predstavlja tudi izpušni sistem, pod katerega je podpisan renomirani Remus, iz dveh ločenih cevi večjega premera pa prihaja globok bas. Manj opazno pa je dejstvo, da je OPC-jka za 10 mm bližje k tlom kot ostale “civilne” izvedenke.

Ob prehodu v notranjost potnike pozdravita prednja školjkasta sedeža Recaro, usnjen volan, prestavna ročica z emblemom, športne stopalke in merilniki značilne izvedbe Opel Performance Centra. Vozniku so na voljo številni sistemi povezljivosti in omreženja, združeni v informacijsko zabavni sistem Intellilink.

Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.
Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.

Pri pogonu so ostali zvesti 1,6-litrskemu turbu, ki pa po novem razvije 152 kW ali 207 KM. Ob tem doseže tudi 245 Nm navora, dodatnih 35 Nm pa je kratkotrajno na voljo v funkciji overboost. Prenos moči na prednji kolesni par poteka preko ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki so mu skrajšali hode. Z mirovanjem do 100 km/h pospeši v 6,8 s, največja hitrost je 230 km/h. Tovarna ob vsem tem obljublja porabo 7,5 litra.

Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.
Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.

Za čim boljši prenos obsežne konjenice na cesto, so pri podjetju Koni poskrbeli za inovativno vzmetenje, kjer tehnologija FSD omogoča prilagoditev moči blaženja frekvenci nihanja vozila. ESP in TC sistema ob tem poujata več različnih programov delovanja. V programu competition mode je slednji tako neaktiven, sistem ESP pa dopušča občutne odklone avtomobila, mogoče pa ga je tudi povsem izklopiti.

LÆS MERE: City video test – opel astra GTC

Izboljšav je bil deležen tudi krmilni mehanizem, ki je bolj neposreden, bolj odziven, vozniku pa zagotavlja več komunikativnosti. Za čim boljši stik s podlago skrbijo športne pnevmatike Michelin, paket opreme performance package pa k prej omenjenim palec večjim (18″) platiščem in brembo zavoram, doda še mehansko zaporo diferenciala Drexler.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.