Bare rolig, hvis du aldrig har hørt om Delage - den franske bilproducent har "vegeteret" siden 1953. Under Delagos storhedstid, i 1920'erne og 1930'erne, producerede de succesrige racerbiler, men efter Anden Verdenskrig kollapsede virksomheden på grund af stærk efterkrigskonkurrence. Nu er de tilbage med D12-hyperbilen og det ambitiøse mål om at sætte rekord på den legendariske Nürburgring.
Delange D12 poganja lastno zasnovani 7,6-litrski V12, ki za različico D12 GT proizvede 1.100 konjskih moči, za D12 Club pa 1.010. V obeh različicah je uporabljen osemstopenjski menjalnik, GT pa je dobil tudi elektrisk motor z dodatnimi 90 konjskimi močmi. Masa novega hiperavtomobila je manj kot 1.500 kilogramov, oba imata namreč šasijo, karoserijo in platišča iz karbonskih vlaken.
Zasnova avtomobila je aerodinamična takorekoč do skrajnosti – večino svojega navdiha namreč črpa iz Formule 1. Tako kot Tramontana – ali v povsem drugačnem žanru Renault Twizy – ima tudi Delage D12 dvosedežno tandemsko kabino. Na instrumentni plošči so trije zasloni, velika steklena streha, ki se odpira naprej, pa omogoča, da vstaneta in izstopita oba potnika.
Proizvodnja hipearvtomobila D12 se bo začela i begyndelsen af 2021, izdelanih bo le 30 primerkov. Pa cena? Vsaj 2 millioner euro. Ali bo kljub vrhunskim teoretičnim zmogljivostim cenovno dostopnejši kot povsem novi Gordon Murray Automotive T50? Vsekakor komaj čakamo, da vidimo, ali bo Delage izpolnil svoje tehnične obljube!
Galerija: Delage D12
Mere information:
delage.org