Donkervoort D8 har altid godt kunne lide at tiltrække sig opmærksomhed, og dens seneste version, Donkervoort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, som "drukner" i kulfiber, er ikke mindre af en performer. Hvis det ikke overbeviser dig med sin form, vil det med sine tal. 380 hestekræfter, 475 Nm drejningsmoment, 2,8 sekunder fra 0 til 100 og en topfart på 270 km/t. Køreoplevelsen her er også lige så rå som i tidligere modeller. Den har ingen ABS, ingen ESP, ingen servostyring og ingen elektronisk support.
Proizvajalec športnih avtomobilov Donkervoort nadaljuje v slogu svoje mantre ”brez kompromisa”. Zadnja zverina, ki je zapeljala iz nizozemske ”kletke” je 700 kilogramski D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, surovi karbonski posebnež, ki se ga ne bi branili niti Batman. Ponaša se z Audijevim (do leta 1996 so vgrajevali Fordove motorje) 2,5-litrskim TFSI turbo-bencinskim motorjem, ki razvije 380 konjih moči in nudi 475 Nm navora (podatki so za model Performance).
Za prenos moči uporablja 5-stopenjski ročno menjalnik, po voznih lastnostih pa kaj dosti ne odstopa od predhodnikov (ima povsem novo šasijo in podvozje). Je pa njihov sploh prvi model, na katerem so uporabili kulfiber. In to izdatno. Karbona je namreč polna karoserija (za še bolj strupen videz je prevlečena s črno mat barvo) in notranjost, pa tudi specifični deli, kot so luči in izpuh.
LÆS MERE: Ultima Evolution efterlader alle andre superbiler
Startprisen er ca 145 tisoč evrov kar je sitno, a če želite avto za malo rekreacije na dirkaški stezi, potem z zadnjim Donkervoortom nimate kaj zgrešiti.
Mere information:
www.donkervoort.com