fbpx

Facebook lyttede til brugerne: "Dislike"-knappen kommer, men ikke som den onde tvilling af like

Facebook dobiva Dislike gumb

Den, der venter, venter. I næsten et årti har vi Facebook-brugere ventet på at kunne udtrykke vores uenighed eller misbilligelse med et enkelt klik. På vores insisteren har Mark Zuckerberg nu kun annonceret den forestående ankomst af Dislike-knappen, som næsten helt sikkert vil bære et andet navn, da grundlæggeren af dette sociale netværk siger, at han ikke vil tilbyde det som et våben til kritik, men for en udtryk for empati. Så ikke flere mærkelige øjeblikke, hvor vi kan lide tragiske nyheder.

Facebook gumba ”Dislike” ne bo ponudil za izražanje kritike, ampak empatije, zato ga ne gre razumeti kot ”zlobnega dvojčka” všečka. Facebook ”ni mi všeč” namreč uvaja z namenom, da nadomesti všečkanje objav z žalostno vsebino. Zuckerberg, ki je novost predstavil med dogodkom Q&A na sedežu podjetja, namreč ne želi, da bi šlo z njim za ”razprodajo” kritike. Njegova uporaba bo strogo empatična. S to potezo je družbeno omrežje uslišalo številne uporabnike, čeravno bo blaga narava gumba kakšnega nergača pustil nepotešenega.

Se nam poleg gumba ''všeč mi je'' obeta kaj takega?
Se nam poleg gumba ”všeč mi je” obeta kaj takega?

Novost je tik pred tem, da jo preizkusijo prvi srečneži, kdaj bo knofa deležen preostanek 1,4 milijarde uporabnikov, pa še ni znano.

LÆS MERE: Facebook: hvordan slipper man af med afhængigheden?

Gumb ”ni mi všeč” se pridružuje gumbu ”všeč mi je” (gre pričakovati palec obrnjene navzdol?), ki ga je Facebook vpeljal i 2009 in je postal ne samo nepogrešljiv del dejavnosti na družbenem omrežju, ampak tudi merilo uspešnosti oz. priljubljenosti, statusna ikona, vmešavati se je začel celo v vsakodnevni pogovor. Kako se bo obnesel ”Dislike” gumb, za katerega obstaja bojazen, da ga bodo ljudje zlorabljali, narobe interpretirali oz. uporabljali v napačne namene, bo pokazal čas, snovalci pa so prepričani, da bo v njem večina prepoznala možnost izražanja negativnih čustev, nezadovoljstva, nestrinjanja in solidarnosti, ne pa orožja za kritiko.

Ali Facebook postaja gladiatorski?
Ali Facebook postaja gladiatorski?

Zuckerberg ob tem dodaja, da gumba ne bosta imela slične funkcije, kot jo imata gumba na YouTubu in Redditu, ki sta namenjena glasovanju. Vskočil bo tam, kjer se bo všečkanje zdelo neprimerno oz. neokusno.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.