fbpx

Ford GT er en torn i øjet på kendte superbiler

Ford løftede sløret for den nye GT-sportscoupé i Detroit, som vil ramme markederne over Atlanten til sommer. På det tidspunkt vil den med en 3,5-liters ecoboost V6-benzinmotor, der udvikler over 600 hk, konkurrere med sådanne supersportsmænd som Ferrari 458 Italia og udseendemæssigt også Lamborghini Aventador. Men det vil meget overgå begge dele prismæssigt.

Ford je študijo razvil v obeležitev 50. obletnice den første zmage modrega ovala legendarni dirki Le Mans, ki je pomenila tudi začetek zelo plodne Fordove dobe v različnih panogah avto športa. Kljub temu pa ima novi Ford GT kaj malo skupnega z modelom, ki je na ceste zapeljal leta 2003, saj gre za tehnološko veliko bolj dovršen model, razlike pa so tudi v sami konstrukciji.

Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.
Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.

Poglavitno razliko predstavlja sredinsko nameščen motor, ki iz 3,5-litra prostornine med hjælp ecoboost tehnologije udvikler preko 450 kW ali 600 KM. Poleg tega pa k mizi prinaša eno najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta, kar gre pripisati dejstvu, da so za izdelavo uporabili veliko količino ogljikovih vlaken in aluminija.

Novi Ford GT se ponaša s presenetljivo zunanjo podobo, s katero se lahko kosa tudi z najbolj renomiranimi super športniki na svetu, izstopa pa tudi kar se tiče napredne tehnike. Prenos moči je namreč preko sedemstopenjske dvosklopčne avtomatike speljan na zadnji kolesni par, za čim boljši stik s podlago pa skrbi tehnologija aktivne aerodinamike, v obliki pomičnega zadnjega spojlerja, katerega naklon se prilagaja hitrosti in z rastjo le te primerno povečuje pritisk zadka proti tlom in s tem še poveča že tako odlične vozne lastnosti.

Tudi znotraj je vse narejeno v duhu izrazite športnosti, kar pomeni poseben volan v obliki krmil iz Formel 1, voznik pa ima na razpolago tudi nastavljive stopalke. Instrumenti so v celoti digitalni, na njih pa lahko voznik razbira številne podatke  o delovanju avtomobilskih sistemov ter o športnih aspektih njegove vožnje, denimo ko je avto na pisti. Posebnost pa predstavlja tudi tretja generacija sistema SYNC za nadzor nad funkcijami vozila.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.