fbpx

Google ima šokantno drugačen nov logotip

Šest enostavnih pisanih črk na prazni strani. To je Google. Ena, če ne najmočnejša znamka na svetu in ime, ki je postalo samostojen glagol v slovarju. Nedavno so spremenili videz svojega prepoznavnega logotipa, a medtem ko se v ozadju dogajajo tektonski premiki s prestrukturiranjem podjetja, kjer se je matična družba preimenovala v Alphabet, Google ostaja zvest svojemu dosedanjemu izgledu. Spletni gigant je namreč barve črk pustil takšne kot so, je pa zato uporabil novo tipografijo, kjer so črke nežnejše. Vidnejšo spremembo pa je na drug strani doživela ikona.

Google ima po 17 letih nov logotip in ta je popolnoma drugačen, čeprav v osnovi ostaja preprost. V barve tehnološki velikan ni posegali, so pa zato izdelali novo tipografijo, ki ima nežnejše oblike, nove črke pa naj bi bilo lažje brati na manjših zaslonih. Tehnološka krajina se je namreč od zadnje spremembe leta 1999 drastično spremenila in to je Googlov odgovor na izzive časa in evolucijo podjetja.

Google logotip - prej in danes :)
Google logotip – prej in danes 🙂
LÆS MERE: Google Soltag fortæller dig, om dit tag har solcellepotentiale

Googlova nova oblačila.
Googlova nova oblačila.

Logotip so predstavili kar na domači strani preko animacije, kjer pobrišejo starega in narišejo novega, sledi pa še nova ikona in štiri barvne pike (te bodo aktivne med glasovnim iskanjem). Prav ikona je tista, ki je šla skozi največjo stilsko preobrazbo. Anemični mali tiskani ‘g’ je namreč zamenjal veliki tiskani ‘G’, ki se je odel v značilne barve. In če spremembe logotipa niso tako drastične kot je bilo nedavno prestrukturiranje, kjer je bil Google ”degradiran” v hčerinsko podjetje novega krovnega podjetja Alphabet, pa so črke v maniri rdečih črk novonastalega podjetja. Poleg animacije je Google postregel še s kratkim video posnetkom, ki nas popelje skozi 17-letno zgodovino spreminjanja Googlovega logotipa, ki danes ni več statičen kot je bil še nedavno.

Mere information

Mere information:
google.com 

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.