fbpx

Hennessey sleb hovene på Mustang GT og pressede 717 glitrende krager ud af den

Den anerkendte amerikanske producent af sportskøretøjer - Hennessey foretog ombygningen af det amerikanske sportsikon - Mustangen, hvis 5,0-liters V8-motor med 320 KW blev skruet op til astronomiske 542 kW, hvilket betyder, at under motorhjelmen, så mange som 737 funklende heste nynner. HPE700, som den mest kraftfulde mustang nogensinde kaldes, bringer udover det giftige ydre mange forbedringer til køremekanikken.

Če gremo lepo po vrsti, je seznam sprememb na avtomobilu, katerega osnova je GT različica mustanga modelnega leta 2015, neskončno dolg. Hennesseyevi inženirji so se namreč poigrali s sistemom za vbrizgavanje goriva (injektorji), črpalko za gorivo in HPE700 namenili bolj zmogljivi izpušni sistem, s čimer je merilnik, ko so ga postavili na “valerje”, izmeril moč 717 KM pri 6.600 vrtljajih v minuti in 632 Nm navora pri 4.400 obratih. To vozniku omogoča, da doseže stotico v samo 3,6 sekunder, za slavnih četrt milje pa behov 11,2 sekunde.

Potnike bo v kabini pričakala izrazito športno ukrojena notranjost, kljub zunanjim spremembam pa so znotraj razlike le v obliki napisov različic in serijskih Recaro športnih sedežev.
Potnike bo v kabini pričakala izrazito športno ukrojena notranjost, kljub zunanjim spremembam pa so znotraj razlike le v obliki napisov različic in serijskih Recaro športnih sedežev.

Po venom GT še en monstrum

Tudi na zunaj boste mustanga HPE700, če bo zapeljal mimo vas (kar sicer dvomimo) hitro ločili od ostalih bolj “civilnih” različic in sicer po številnih napisih priznanega tunning podjetja, kakor tudi posebni črno-sivi mat barvni kombinaciji in številnih dodatnih spojlerjih iz karbonskih vlaken. Pri tem so oblikovalci spojlerje zasnovali tako drzno, da se že najmanjše klančnine zdijo kot za športne kupeje najhujše premostljivi klanci.

LÆS MERE: Ford mustang – Pol stoletja poskočnega konjiča

20-palčna hennesseyeva H10 platišča vam obujejo v posebne michelin pilot super sport 2 pnevmatike, na voljo pa je tudi bremsesystem priznanega proizvajalca Brembo. Pomudili so se tudi pri vzmetenju, v prihodnje pa bodo kupcem ponudili tudi različico narejeno posebej za dirkanje po pisti.

Da vozite avtomobilsko ikono bo 500 ponosnih lastnikov, najbolj zmogljivega mustanga vseh časov, spominjala posebna plaketa.
Da vozite avtomobilsko ikono bo 500 ponosnih lastnikov, najbolj zmogljivega mustanga vseh časov, spominjala posebna plaketa.

Spremembe v notranjosti so veliko bolj diskretne in so osredotočene le na maloštevilne tablice z napisom različice, izjema sta posebna Recaro športna sedeža, ki skrbita, da telesa potnikov tudi v vratolomni vožnji ostanejo trdno na mestu. In koliko vse to stane boste vprašali. Hja, tu vas lahko razveselimo, saj pri Hennessiyu za vse zgoraj napisano, vključno z nosnovnim mustangom GT, ki služi za osnovo, zahtevajo, beri in piši, 59.500 ameriških zelencev. Ob tem pa ponujajo tudi triletno garancijo oziroma 60 tisoč prevoženih kilometrov, kar je prav tako drzno. Prvi primerki naj bi v roke kupcev prišli spomladi prihodnje leto, tunning strokovnjak pa ob tem sporoča da namerava izdelati samo 500 primerkov, enakomerno porazdeljenih med kupe in kabrio različico. Zato hitro na splet, če želite svojega monstruma.

Mere information

Mere information:
 www.hennesseyperformance.com/mustangHPE700

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.