Honda Project 2&4 er en miniracer, som Honda viser sine muskler med og cementerer sin status som verdens største motorproducent. I undersøgelsen, som japanerne vil præsentere på Frankfurt Motor Show, installerede de en modificeret Honda MotoGP-racermotor, RC213V, et 999cc firetakts V4-monster. Konceptet giver en motorcykels frihed og en bils køreegenskaber.
Honda Project 2&4 je študija mini dirkalnika, s katerim Honda razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za MotoGP sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.
Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi kompakte dimensioner Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili til midten, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi lavt tyngdepunkt. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
LÆS MERE: Honda Civic Tourer Active Life - En Honda, der vil blive taget godt imod af cyklister og cykelhold
Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).
Mere information:
hondanews.eu