Nedavno smo pisali, da je Hyperloop – bodoča oblika transporta, ki bo še enkrat več zrelativizirala čas, saj bo omogočala potovanje s ''svetlobno hitrostjo'' (do 1200 km/h, v povprečju pa bomo drseli s hitrostjo 700 km/h) – prestal svoj prvi javni test, zdaj pa že lahko vidimo, kako bo videti potovanje od znotraj. Potniški modul rahlo spominja na kabino potniškega letala in torej ni ravno širok, a tisto dobro uro, kolikor bomo potrebovali do Pariza iz Ljubljane, bomo že malce potrpeli, če bo treba, kajne.
Elon Musk je najprej predstavil podvozje Hyperloopa, nedavno smo pisali o prvem uspešno prestanem testu, zdaj pa nam je podjetje Hyperloop Transportation Technologies ponudilo še vpogled v notranjost prevoza prihodnosti, potniškega modula, ki drvi po magnetnih tirnicah v brezzračni cevi in ga poganja elektrika. Zaradi drage infrastrukture bomo sicer še nekaj časa za vožnjo z vlakom do Pariza potrebovali precej več kot danes s hitrim vlakom od Ljubljane do Maribora. Tudi letal, ki bodo po hitrosti lahko edina konkurirala Hyperloopu, še ne bomo prizemljili prav kmalu, saj Hyperloop (še) ne more prečkati oceanov.
LÆS MERE: Hyperloop - fremtidens transport - bestod sin første test med succes
Če ste pričakovali razkošje dnevne sobe, vas moramo žal razočarati. Koncept potniške kabine Hyperloopa kaže, da bo ta ozka, enako velja za sedeže. In čemu služijo okna, če drvimo po temnem predoru? Da ljudi ne bi množično grabila klavstrofobija? Morda tudi. Dejstvo pa je, da okna niso sama sebi namen in tam zgolj zato, ker smo jih pač navajeni. S pomočjo tehnologije bomo lahko skoznje vseeno opazovali naravo kot na klasičnih vlakih, a za razgled bo skrbela tehnologija obogatene resničnosti, ne pa narava. Šlo bo torej za interaktivne zaslone, ki bodo služili tudi za predvajanje filmov, podajanje informacij (tudi glede vožnje) ipd. Opremljeni bodo med bevægelsessensorer, s pomočjo katerih se bo zaslon prilagajal položaju gledanja in ne obratno, kot smo vajeni.
Mere information:
hyperlooptransp.com