Bogstavet N, set som et logo på nogle Hyundai-biler, repræsenterer ikke bare en chikane på racerbanen, men bruges til at betegne de mest sporty Hyundai-modeller. Vi har allerede præsenteret dig for Hyundai i30 N, som nu har fået selskab af et endnu mere interessant karrosseridesign, med en forførende, men sporty skulptureret 'rumpe'.
Hyundai i30 Fastback N je prvi športni kupe v C segmentu. V Sloveniji so sicer karoserijske oblike s prisekanim zadkom izredno priljubljene, a vseeno je med nami veliko takšnih, ki so jim obline z ‘ritko’ še nekoliko bolj privlačne. Če primerjamo Hyundai i30 Fastback s Hyundai i30 Fastback N, je razlika še kako očitna. Slednji ima sort obrobe žarometov in agresivnejše oblikovane odbijače, na katerih ne moremo spregledati obrobe v rød barvi. Zadek popestri trikotna meglenka, dva zaključka izpušnih cevi in aerodinamični spojler. V primerjavo z i30 N s prisekanim zadkom, ima i30 Fastback N še boljši količnik zračnega upora, saj je za 28 mm nižji. Pohvali se lahko še z povsem novo Shadow Grey sivo barvo, ki je ekskluzivna na modelu i30 Fastback N.
Hyundai i30 Fastback N se vozi na 18 tommer platiščih in je obut v Michelin PPS pnevmatike. V kolikor se odločimo za i30 Fastback N Performance paket, dobimo 19 tommer paltišča s Pirelli P-Zero pnevmatikami. Zunanjost je več kot očitno N, a kako se to prenese v notranjost? V notranjosti imamo na voljo elektronsko instrumentno ploščo N, prestavno ročico N, volanski obroč N in 8-tommer zaslon na dotik, na katerem lahko spremljamo nekatere izmed telemetričnih podatkov. Športni sedeži N imajo izvezene logotipe N, preostanek notranjosti pa je poln poudarjenih rdečih šivov. Več kot prepričani smo, da se športna osebnost N, kaže tako zunaj, kot znotraj avtomobila, poleg tega pa jo lahko še dobro slišimo.
Hyundai svojega športnega i30 Fastback N označuje kot kralja zavojev, hvilken blesti na dirkalni stezi in je športnik, primeren za vsak dan. Pri športnem karakterju mu pomaga delna elektronska zapora diferenciala, športni sedeži, kakovostne pnevmatike, funkcija Overboost, visoko zmogljive zavore ter merilec vmesnih časov in pospeška. Da pa je i30 Fastback N primeren za vsak dan, gre zahvala povezljivosti, elektronskemu nadzoru vzmetenja ter asistenčnim in varnostnim sistemom.
Srce Hyundaija i30 Fastback N predstavlja 2,0-litrski turbobencinski 4-valjnik, som har 184 kW (250 KM) moči. Modeli Ydeevne de har 202 kW (275 KM) moči in 378 njutonmetrov navora. Obe različici sta na voljo z manuel 6-trins menjalnikom. Hyundai i30 Fastback N je na voljo za 29.190 evrov, Hyundai i30 Fastback N Ydeevne pa za 34.190 evrov. Performace ima močnejši motor, večja platišča, spremenljivo geometrijo izpuha in delno elektronsko zaporo diferenciala in še nekaj dodatnih stvari.
Billedgalleri: Hyundai i30 Fastback N
Mere information:
hyundai.si