fbpx

Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo – Hyundais utopiske racerbil

Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo

Hyundai tilføjede også sin bipper til GTA 6 computerspilflåden. Ja Hyundai. Og det kan godt ske, at du vælger den utopiske 872-hestes Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo frem for Bugattis Vision Gran Turismo, som de to i øjeblikket konkurrerer med om de besøgendes opmærksomhed på Frankfurt Motor Show. Det er en virtuel racerbil drevet af brændselsceller, som ikke vil være tilgængelig i udstillingslokaler, men kun på Playstation 3 spillekonsollen til videospillet Gran Turismo 6. Det er en n-meddelelse om ankomsten af N køretøjer, køretøjer med ekstremt høj ydeevne og deres potentiale.

Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo je naslednji v vrsti virtualnih dirkalnikov za igro Gran Turismo 6, ki je s svojimi karakteristikami nekoliko nepričakovani vrgel rokavico znamkam, ki so doma v izdelavi luksuznih superšportnikov. Hyundai to (še!) ni, zato njihova študija toliko bolj preseneti. Kot pravijo Korejci, so navdih vlekli iz aeronavtike in suhega jezera Muroc, kjer trenirajo in skrajne meje mogočega testirajo piloti in astronavti. Čeprav z lokacijo ni zaznati povezave, razen skozi prizmo potiskanja mej, pri Hyundaiu študijo ljubkovalno kličejo Muroc.


Kakorkoli. Bolj kot to je pomembna oznaka N, ki oznanja še topli performančni center in prihajajočo divizijo izjemno zmogljivih vozil. In Muroc je nekakšna ”beta” verzija, prvi svoje vrste. Predstavljajte si Nissana Nismo, BMW-ja M ali Cadillaca V in dobili boste boljšo predstavo o čem govorimo. Ali pa si oglejte kar Hyundaia N 2025 Vision Gran Turismo, ki uteleša N filozofijo. Čeprav Muroc ne bo nikdar zapeljal na ceste, pa boste na cestah dejansko videli avtomobile z oznako N. Najhitreje in najceneje boste tovrstni avto kakopak spoznali preko Gran Turisma 6, razen, če niste bili na avtosalonu v Frankfurtu.

LÆS MERE: Novi Hyundai Tucson – presenetljivo svež Hyundai

Prav ste prebrali. To je Hyundai.
Prav ste prebrali. To je Hyundai.

Virtualni Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, ki bolj kot kam drugam sodi na stezo vzdržljivostnih dirk Le Mans, ”diha” na brændstofceller. Osnovni pogon se ponaša s 670 konjskimi močni in 500 kW, sistema za regeneracijo zavorne energije pa preko kondenzatorjev doda še razliko do 872 konjev. Lahke gorivne enote in CFRP školjka oz. monokok mu omogočajo, da tehta vsega 972 kilogramov.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.