fbpx

Ikea: domiseln oglas, ki plastično ponazarja, kako cenovno dostopni so njeni izdelki

Ikea je cene svojih izdelkov postavila v kontekst.

Švedski pohištveni velikan Ikea ima ne le odlične izdelke za dom, pač pa tudi odlične oglase. V svoji zadnji kampanji je želel na plastičen način pokazati, kako cenovno ugodni so v resnici njegovi izdelki. Tako jih je postavil ob bok pločevinkam, picam ipd. Ste vedeli, da v Ikei posteljo dobite že za 50 poštnih znamk in klubsko mizico za ceno treh kav?

Hvordan cenovno dostopni so Ikeini izdelki za dom, prikazuje zadnja oglaševalska kampanja, ki je bila narejena za arabski trg in pod katero se podpisuje oglaševalska agencija Memac Ogilvy & Mather.

LÆS MERE: Den legendariske Bulli – Volkswagen Type 2 – som lampe

Namesto da bi Ikea pokazala svoje izdelke jasno in glasno, so v ospredje postavili njihovo cenovno dostopnost, a ne na klasičen način, torej s ceno. To so postavili v kontekst in na plastičen način pokazali, da številni njihovi izdelki, kot so postelje, namizne svetilke in omarice, niso nič kaj dražji od nekaj kav, tub barve, pločevink piva, pic itd.

 

 

 

 

 

 

 

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.