Med sin seneste opgradering vil Instagram helt sikkert imponere alle, der bruger timevis på dette populære sociale netværk og begejstrede for makeupprodukter, de ville ønske, de kunne eje. Nu bliver det meget nemmere, da det introducerer ``shop now''-funktionen, hvormed vi vil kunne købe et specifikt produkt lige igennem applikationen. Instagram er dermed ved at blive en netbutik og en ny salgskanal for forskellige brands.
Instagram ne bo več zgolj virtualna izložba. Priljubljeno družbeno omrežje namreč postaja online butik. Sprva bo prodajo svojih izdelkov omogočil zgolj 20 blagovnim znamkam, med katerimi najdemo imena, kot so Michael Kors, Tory Burch, Abercrombie & Fitch in Levi’s. Tem bo že v kratkem omogočil, da na svojih fotografijah označijo do največ pet izdelkov (na levi strani fotografije se bo nahajal gumb tap to view oz. klikni za ogled, ki bo razkril izdelke v prodaji), ki jih je mogoče kupiti prek spleta. S klikom na označeni izdelek bomo o njem izvedeli več (ceno in druge koristne informacije), klik na gumb shop now pa nas bo preusmeril v proizvajalčevo spletno trgovino.
LÆS MERE: Facebook Marketplace - Loppen får hård konkurrence
S funkcijo shop now želi Instagram uporabnikom omogočiti, da jim ni več treba preklapljati med aplikacijami, če želijo o izdelkih izvedeti kaj več. Sprva bo na voljo le peščici uporabnikov iOS v ZDA, pozneje pa naj bi Instagram razširil svojo dejavnost tudi pri ostalih.