fbpx

E-mail: hvordan man skriver en god e-mail [infographic]

Send mig en e-mail, så skal jeg fortælle dig, hvem du er. E-mail er vores spejl, vores vindue til verden. Det er det første indtryk. Det svarer til et dårligt formuleret skriblet brev og viser ingen respekt for samtalepartneren. Rutiniseringen af dets brug har gjort os sårbare over for overfladiskhed og løsnet reglerne. I omgangskredsen spiller det ikke nogen rolle, og i erhvervslivet gælder e-etiketten stadig, så tjek hvor du halter og ret fejlene.

Marsikdo bo zamahnil z roko, češ, saj znam pravilno uporabljati in pisati e-pošto, a vsake toliko časa je vredno obrisati prah iz platnic spletnih pravil in etikette. Napake (ne zgolj slovnične) so v poslovnem svetu lahko usodne. Ob poplavi pošte, ki se usuva na nas vsak dan, si je težko povrniti izgubljeno tillid. Tu domala ni druge priložnosti. Seveda govorimo le o poslovnem miljeju, pri korespondenci s prijatelji pravil pač ni oziroma so ta interna. Prijatelja lahko pozdravite v trenirki, poslovnega partnerja pač ne. Ja, e-pošta pove toliko in še več o vas. In velikokrat je prav ona vaš prvi kontakt s potencialno stranko in vsi poznamo težo første indtryk. Ne da se ga izbrisati z gumbom za izbris.

E-pošta je vaša osebna izkaznica.
E-pošta je vaša osebna izkaznica.

Mogoče e-pošta nima moči osebnega stika, a ”magnituda” prihaja zelo blizu temu, saj so osebni kontakti danes dostikrat rezultat prav spletnega dogovora. Slab første indtryk napravi domala nepopravljivo škodo, dober je temelj, na katerem se da zgraditi marsikaj.

LÆS MERE: Infografik: Hvordan ser en typisk dag for en succesfuld forretningsmand ud?

Naslednje bo verjetno vsakomur jasno kot beli dan, toda zdimo se kot teflon, nič se nas ne prime, zakaj vedno znova zaseda vrh lestvice napak. Naslov.

Adresse

Naslovu (”subject”) se priponke ”ne sodi knjige po platnicah” žal ne da pripeti. Zato naj bo kost za glodanje, aperitiv. Morda ne bo delal čudežev, lahko pa vam za vedno zaloputne vrata. Naslovnika naj seznani z vsebino, naj zapoje kot Sirene. Ker naslov je sidro. Brez sidra tvegate, da vas v živahnem zalivu nabiralnika odnese proč na odprto še preden pridete do obale. In ko se vam enkrat uspe zasidrati, bodite kratki in jedrnati. Zakaj? Ker se večina sporočil danes prebira na telefonih.

Dolžina

150 besed, pet stavkov, potem pa zaključite. Ne okolišajte po nepotrebnem in ne razsipavajte z okrasnimi pridevniki. Poslovneži ponavadi nimajo časa za dolga sporočila, zato vključite res samo bistvo. Pomislite na vprašanje, katere tri stvari bi vzeli na samotni otok. To vam bo pomagalo, da podate samo najnujnejše.

Mobilni telefoni niso format za branje romanov.
Mobilni telefoni niso format za branje romanov.

Izbira besed

Lepa beseda lepo mesto najde. Ne bodite vsiljivi, ne planite na naslovnika, kot da greste na juriš in ročno izbirajte besede. Skušajte profilirati naslovnika in temu primerno izbrati jezik, ki mu bo najbližje.

Ločujte oz. členite

E-pošta naj bo gennemsigtig, zato členite, ločujte besedilo vsebinsko kot ločujete odpadke. Še posebej, če je vsebine malo več kot za nekaj povedi. En stolpec že na prvi pogled deluje kedelig in odbije naslovnika. Dodajte privlačne podnaslove, kakšno sliko in negujte interes naslovnika, saj je ta zelo krhek.

Ja, kovanje e-pošte je polno čeri, a upoštevanje že omenjenih tricks in tistih, ki jih najdete v spodnji infografik, vam bo omogočilo, da se jim izognete.

Kako ustvariti popolno e-pismo.
Kako ustvariti popolno e-pismo.

Mere information

Mere information:
www.whoishostingthis.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.