fbpx

Hvordan beskytter man miljøet med indkøbsposer?

En plastikbærepose produceres på 5 sekunder, bruges i cirka 5 minutter og tager mere end 100 år at nedbryde. Bortskaffelse af plastik i naturen er et globalt problem i det moderne samfund, for ifølge talrige undersøgelser ender 10 procent af den årlige produktion, eller cirka 10 millioner tons plastik, som affald i havet. Denne nedbrydes ikke i naturen, men nedbrydes til mindre og mindre partikler.

Aktivna vpletenost v varovanje okolja je dolgoročna strategija Skupine Tuš. Kot slovenski trgovec so stopili na pot ukinitve plastičnih nakupovalnih vrečk v vseh svojih prodajalnah širom Slovenije, v katerih načrtujejo popoln umik do konca letošnjega leta. Hkrati so na blagajne plasirali novo papirnato vrečko, ki podpira odgovorno ravnanje z gozdovi. Kupci bodo odslej blago odnesli v trajnih nosilnih vrečkah, papirnatih vrečkah, biorazgradljivih vrečkah ali kartonasti embalaži. S tem korakom Tuš deluje proaktivno v boju proti plastičnim vrečkam, ki so eden od onesnaževalcev našega okolja.

Družba TUŠ je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo.
Družba TUŠ je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo.

Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu pravi:

Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo osveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk.

Družba se s tem pridružuje globalnim gibanjem v želji po zmanjšanju onesnaževanja narave in v želji pozitivnega sprejetja tega koraka s strani kupcev teži k spreminjanju percepcije o uporabi plastičnih vrečk pri vsakodnevnih nakupih in v trgovinski panogi nasploh.

Mere information

Mere information på:
tus.si

Vsebino omogoča Tuš.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.