fbpx

Kate Moss i Alexander McQueens uhyggelige kampagne

Foto: Steven Klein

Alexander McQueens nye forår/sommer 2014-kollektion er i al sin karakteristiske modeexcentricitet ledsaget af en mørk kampagne med Kate Moss, som iagttages spændt med øjnene på en ukendt voyeur.

Futuristični oglas, navdihnjen z britanskim kultnim trilerjem 60. let, Smrt v očeh (Peeping Tom), je bil posnet v vzhodnem Londonu, pod režisersko taktirko dolgoletnega McQueenovega kollega Stevena Kleina. V zgodbi kot osrednji lik in obraz kampanje nastopa Kate Moss, katere že skorajda nadnaravno sijoči rumeni lasje prodirajo skozi temo groze. Sprehajoč se po nočni ulici, kjer edino svetlobo oddaja trgovinica z brnečimi televizorji bizarnih prizorov, se potihoma izza ozadja prikrade črna senca neznanca s starinsko kamero, skozi katero opazujemo njegovo voajersko zasledovanje, vse v globine zapuščene stavbe, kjer postopoma odvrže posamezne kose oblačil. Vseskozi nas spremlja strašljivi zvok vznemirljivega dihanja, trilersko vzdušje pa še dodatno začini replika lutke, ki jo zasledovalec drži v rokah in dramatično odvrže v koš za smeti.

Izjemni kosi nove kolekcije se tako v svoji mešanici primitivno grafičnih oblik živahnih barv in ostrih linij zgledujejo po progresivnih umetniških gibanjih zgodnjih 20. let. Plisirana krila v videzu škotskih kiltov, novodobne biker jakne in drzni usnjeni topi, okrašeni z zlatom kovinskih in ognjeno pernatimi dodatki. McQueen s tem ponovno prinaša osupljivo kolekcijo, ki jo odlikuje igra dvigovanja utripa izven tega sveta.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.