I Genève viste Kia Kia Niro-modellen, dens første hybride crossover, en økonomisk, slank og muse-støjsvag benzin-elektrisk SUV. Den er bygget på samme økologiske platform som Hyundai Ioniq og er så sandelig Kias dedikerede hybrid. Det er en global model, som vil tiltrække stor interesse også på det slovenske marked, hvor den vil dukke op i tredje kvartal af 2016. Den bliver fremstillet i Korea, og designet er bidraget fra Kias designcenter i Californien og Namjanga.
Kia Niro det er hibridni križanec, ki ga Korejci na tekoči trak pošiljajo maj 2016. Postavljen je na ekološki platformi, narejeni posebej za hibridna vozila in priključne hibride. Predstavlja prvo poglavje Kiine zelene strategije, ki se ji obeta še 11 nadaljevanj (beri: ekoloških vozil). Po velikosti ga uvrščamo med Kio Soul in Sportage. Kljub temu da je Niro hibridnega žanra, ponuja obilico prtljažnega prostora. Prostornini prtljažnika so namreč namerili 421 litrov, v potniški kabini pa se lahko udobno pelje pet ljudi. Pred novim letom bodo na trg poslali še ”delovno” različico, ki bo zmožna vleči tovor nosilnosti 1300 kilogramov.
LÆS MERE: Kia Optima Sportwagon: Optima nu også som premium stationcar
Kio Niro poganja 1,6-litrski bencinski GDI-motor z neposrednim vbrizgom, iz katerega iztisne 105 KM. Asistira mu 44-konjski elektromotor z litij-ionskim polimernim (LiPo) akumulatorjem (pod zadnjimi sedeži) zmogljivosti 1,56 kWh. Sistemska moč vozila je 141 konjev (104 kW, 264 Nm največjega navora), ki jo na kolesa prenaša 6-stopenjski dvosklopčni menjalnik (6DCT).
Opremljen je s sistemom Eco-DAS (Eco Driver Assistance System) za karseda varčno vožnjo (izpusti CO2 na kilometer so pod 89 gramov, poraba goriva na 100 kilometrov pa je 4,7 litra), sistem Coasting Guide pa vozniku prišepetuje, kdaj naj zavira in kdaj naj vozi v prostem teku. Navduši tudi inteligentni sistem Predictive Energy Control, ki ob asistenci navigacijskega sistema in tempomata spremlja topografske značilnosti terena in temu primerno prilagaja način polnjenja baterije in porabe energije (ve, kdaj je smotrno polniti baterijo in kdaj je bolje porabljati shranjeno energijo, da je učinkovitost motorja karseda optimalna).
Mere information:
kia.si