fbpx

Koenigsegg Regera har 1.800 hestekræfter og fart under hjulene

Koenigsegg Regera

Svenskerne afslørede hyperbilen Koenigsegg Regera på biludstillingen i Genève, som skiller sig ud fra superbilerne med hensyn til ydeevne, kørsel og pris. Slovenere deltog også i udviklingen, da Akrapovič tog sig af den ultimative udstødning. Under stregen er Regeraen i stand til 1.822 hk og hastigheder på over 400 km/t, og accelerationen til 100 km/t skulle tage omtrent lige så lang tid, som det tager os at blinke.

Regera (beseda v švedščini pomeni vladati) je tako, ne samo zasenčila sestrsko agero RS, ampak tudi vse ostale hiper avtomobile na salonu. In sicer zaradi hibridnega pogona, ki skupaj zmore komaj še verjetnih 1.340 kilovatov ali 1.822 KM. Ob tem klasični bencinski V8 razvije moč 809 kW ali 1.100 KM, da avto še dodatno “butne” pa so tu še trije elektromotorji (dva na zadnjih kolesih, eden na pogonski gredi), ki k temu dodajo še 515 kW ali 700 KM. Presežek predstavljajo tudi baterije, ki so jih razvili v sodelovanju s Hrvaškim podjetjem Rimac. Monstrumske baterije, ki tehtajo 115 kilogramov premorejo 9,27 kWh energije in so zapakirane v 67-litrski sklop. Vse skupaj postavljeno na tehtnico pa “vaga”, beri in piši, 1.600 kilogramov, zgolj na elektriko pa lahko Regera prevozi razdalje do 50 km.

Notranjost bo tehnološko ekvivalentna podobi in motorni vsebini, pričakujete pa lahko le najbolj izbrane materiale in napredno tehniko.
Notranjost bo tehnološko ekvivalentna podobi in motorni vsebini, pričakujete pa lahko le najbolj izbrane materiale in napredno tehniko.

Posebnosti pa se tu še ne končajo. Ena večjih je namreč tudi dejstvo, da Regera sploh nima menjalnika, temveč za prenos moči skrbi patentiran sistem direktnega prenosa. Glede tega, kaj to pomeni, pa so Švedi sila skrivnostni. Povedo le, da sistem tehta 88 kilogramov in da ne gre za CVT avtomatiko.

LÆS MERE: City reportaža z 85. Ženevskega avotmobilskega salona

Oblikovno je avto zasnovan tako, da ustvarja čim večji možen stik s podlago, tudi pri velikih hitrostih, oblika pa je zasnovana v obliki kapljice, tako da čim bolje reže zrak. Na zadku se bohoti napis Akrapovic, ki razodeva, da je podjetje iz Ivančne Gorice poskrbelo za izpuh in motorno melodijo, ki jo ustvarja titanov izpušni sistem v obliki ribje kosti. Posebnost predstavlja dejstvo, da je osrednji del (ki izgleda kot izpuh) namenjen izpuhu vročega zraka, na straneh pa sta dejanska izpuha, ki omogočata plinom najhitrejšo pot iz motorja in dodatne zmogljivosti ter še boljšo melodijo.

Tudi regera je danes tako modni hibrid, ki pa za razliko od La Ferrari, lahko vozi zgolj na elektriko in z enim polnjenjem baterij premaga razdalje do 50 km.
Tudi regera je danes tako modni hibrid, ki pa za razliko od La Ferrari, lahko vozi zgolj na elektriko in z enim polnjenjem baterij premaga razdalje do 50 km.

Glede zmogljivosti so Švedi za zdaj še dokaj skrivnostni in niso razkrili končne hitrosti ultra športnika, povedo pa, da je to najhitrejši serijski avto v zgodovini, kar nameravajo kmalu dokazati tudi na pisti. Navrgli so dva pomenljiva podatka in sicer, da od 0 – 400 km/h pospeši v alt 20 sekundah, medpospešek od 150 – 250 km/h pa traja le 3,2 sekunde. Ob vprašanju glede cene pa Švedi, prav tako pomenljivo povedo…okoli dva milijona evrov. Bodo pa bojda izdelali samo 80 eksemplarer in vrsta naj bi bila že formirana in kar dolga.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.