fbpx

Colombianske cyklister i cykeltrøjer med en defekt

Selvom medlemmerne af Bogota Humana-cykelholdet ikke klarede sig særlig godt i Toscana Rundt, fik de alligevel en del medieopmærksomhed, da et gruppebillede af dem i "nøgne" trøjer gik viralt verden over. Trøjerne, der imiterer de kvindelige kønsorganer, vakte også opsigt blandt de kompetente myndigheder i Den Internationale Cykelunion (UCI). Er det sexisme på spil eller bare billig reklame? Døm selv.

”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik UCI-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni kožne, men gylden farve in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).

Isti barvni odtenek a brez viharja.
Isti barvni odtenek a brez viharja.

V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus i praksis.

Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.
Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.

Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje sexisme og neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.

LÆS MERE: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil

Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.