Konceptet er en varsel om bilmærkets nære fremtid. Det er en blanding af nyerhvervet viden og brand vision. Det er et specialbygget køretøj. Nogle gange er hans tilgang fuldstændig radikal. I 70'erne og 80'erne af det 20. århundrede var science fiction-genren på højden af sin popularitet, og det afspejlede sig også i de dengang præsenterede køretøjskoncepter, der ligesom mange tidligere modetrends ser direkte latterlige ud med nutidens øjne.
Koncept køretøj je glasnik prihodnosti. Običajno je pogosto prepredeno z eksotičnimi materiali in tehnologijami, ki naznanjajo prihodnost. Ponaša se z izzivalnimi potezami, zanje pa je značilen futurističen pristop. Pri konceptih se lahko inženirji in oblikovalci izživljajo, saj niso omejeni kot pri snovanju serijskih avtomobilov.
LÆS MERE: En selvkørende Audi lastbil uden vinduer
Koncepti krepijo čustva. S koncepti znamke preizkušajo številne rešitve, ki se pozneje primejo ali pa tudi ne. Pojem konceptnih vozil je prišel v veljavo konec šestdesetih let, v nadaljevanju pa si lahko ogledate najbolj drzna konceptna vozila iz sedemdesetih in osemdesetih let. Menite, da so imeli ljudje nekoč boljše ideje kot danes ali današnja konceptna vozila prekašajo prejšnja?