fbpx

Nyttige tips til bedre tidsstyring

Upravljanje s časom

Ved du, hvordan du administrerer din tid? Lad os spørge på en anden måde. Skal du aldrig lave opgaver, før de skal afleveres? Bruger du mere på dem, end du havde forventet? Et af de vigtigste kendetegn ved succesfulde mennesker er, at de værdsætter deres tid og altid ønsker at være bedre organiseret, mere effektive, dvs. mere økonomiske med deres tid. Derfor er evnen til at styre tid en af de færdigheder, som du har brug for, hvis du vil have succes. På ethvert område af livet. Med dette mål i tankerne har vi udarbejdet nyttige tips til bedre tidsstyring.

Tidsadministration je grozd vedenj in strategij, s katerimi želimo doseči učinkovito izrabo časa. To zajema postavljanje prednostnih nalog, ciljev, sledenje napredku … Gre za proces nadzora nad vašim življenjem skozi porabo vašega časa. Pa ste kos tej nalogi?

LÆS MERE: En opskrift på at øge produktiviteten på arbejdspladsen

Nas čas je omejen, zato se moramo naučite karseda optimalno uskladiti poslovno in zasebno življenje, da lahko opravimo več, bolje in hitreje. Večina ljudi se upravljanja časa nauči skozi lastne napake, a zakaj bi ponavljali napake, ki jih je storilo že nešteto ljudi pred vami, ko pa se jim lahko izognete.

20 koristnih nasvetov za boljše upravljanje časa:

  • Vedno se najde čas. Le prioritete si moramo določiti.
Čas je za vse. Samo treba je vedeti za kaj si ga vzeti.
Čas je za vse. Samo treba je vedeti za kaj si ga vzeti.
  • Načrtujte samo 4 ali 5 ur resnega dela na dan.
  • Nekaj povsem običajnega je, da imate dneve, ko sploh ne morete delati, in dneve, ko lahko delate tudi 12 ur. Delajte več, ko ste v elementu, in si odpočijte, ko niste.
  • Vaš čas je vreden 1000 evrov na uro in temu primerno se morate vesti. Spoštujte svoj čas.
  • Ustvarite delovno rutino in se je držite. Telo se bo prilagodilo.
  • Vedno smo bolj osredotočeni in produktivni, ko imamo omejen čas.
  • Dela se najlažje lotimo z delom. Da se spravite v pogon, začnite z lažjimi in krajšimi opravili.
  • Več delovnih ur samodejno ne prinaša večje produktivnosti. Izrabite časovne škarje in podobne pritiske kot priložnost.
  • Ločujte razmišljanje in izvedbo. Tako boste bolje razmišljali in zadeve hitreje izvedli.
  • Organizirajte sestanke v dopoldanskih urah. Sestanki pozno popoldne so običajno stran vržen čas.
  • Preklapljanje med projekti in strankami čez dan je neproduktivno. Če se le da, se držite le enega/ene.
  • Težavno oziroma obsežno nalogo razdelite na manjše dele. Težko dostopen cilj dosežete le, če vas vsaka majhna stvar, ki jo opravite, pripelje korak bliže k temu cilju.
  • Nehajte delati več stvari hkrati. S tem zgolj zamegljujete bistveno.
Večopravilnost ni odgovor na boljše upravljanje s časom.
Večopravilnost ni odgovor na boljše upravljanje s časom.
  • Niti dve nalogi nista nikoli enako pomembni. Ustvarite prednostni seznam!
  • Zavedajte se tiste ene stvari, ki jo morate posamezni dan nujno opraviti.
  • Delegirajte, če lahko nekdo drug skorajda v celoti opravi vaše delo.
  • Včerajšnja zmaga ne bo dobila današnje tekme.
  • Postavite si rok za vsako stvar. Ne pustite, da so naloge brez roka.
  • Določite datum konca stresne in intenzivne aktivnosti/naloge. Vse se namreč konča na neki točki in za motivacijo je dobro vedeti, kdaj.
  • Občasno si vzemite odmor od dela. Daljši.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.