Storbritanniens seneste premium SUV, Ranger Rover Evoque, er endelig her. Umiddelbart ligner den en nedskaleret version af Range Rover Velar, men den gemmer på meget mere end sin storebror.
Lad dig aggressiv billede najnovejšega SUV-ja Range Rover Evoque ne zavede, saj je skoraj popolnoma det samme stor kot njegov predhodnik. Zahvaljujoč novi platformi ima novi Evoque mere plads za potnike, njegov prtljažni prostor pa se je steget til 6 %. Ta zdaj meri 610 litrov, in če podremo sedeže, se poveča na 1430 litrov.
Tudi v notranjosti smo dobili podoben vtis, ki ga je v nas pustil že Range Rover Velar. Na to nas je spomnila postavitev osrednje konzole, ki pa jo je v tem primeru treba doplačati kot dodatno opremo. Poleg si lahko omislite še električno nastavljive sedeže v kar 16 retninger og ionisator zraka v potniški kabini. Za notranjost bomo imeli na izbiro več različnih materialer, da si bomo lahko ustvarili pomirjujoče og afslappet okolje v avtomobilu. Notranjost je še bolj zvočno izolirana, zmanjšale so se vibracije, pri gradnji avtomobila pa so uporabili okoli 33 kilogramov naravnih in recikliranih materialov za zmanjšanje vpliva na okolje.
Prvič v zgodovini je Land Rover predstavil gods hybrid motor, Ranger Rover Evoque pa bo den første izmed Range Roverjev, ki bo delvist elektrificeret. Pogon sestavljata 4-cylindret motor og 48 volt električni sistem s skupno 296 konjskimi močmi (221 kW). Sistem bo imel baterijo, v kateri se bo shranjevala energija, ki se običajno izgubi med zaviranjem in zmanjševanjem hitrosti. Pri hitrosti pod 17 km/h se bo motor na notranje zgorevanje ugasnil. Ponovno se bo prižgal pri pospeševanju in izpraznjeni bateriji. Motor bo povezan prek 9-trins samodejnega ZF-menjalnika, Evoque pa bo s tem motorjem tišji og mere ekonomičen. Ob začetku prodaje bo na voljo tudi že poznani 4-cylindret turbine benzinmotor med 246 konjskimi močmi (183 kW).
Range Rover Evoque bo serielt na voljo s firehjulet køre og prilagodljivim sistemom podvozja glede na izbiro voznih načinov in različno vozno podlago. V maski vozila in stranskih ogledali bodo na voljo kameraer, s pomočjo katere bomo lahko spremljali tla pred med bil in se pri terenski vožnji lažje izognili morebitnim oviram. Prevleče so z vodoodpornim belægning, ki bo odbijal vodo, blato in drugo umazanijo. Mi že komaj čakamo, da ga bomo lahko preizkusili še v živo in se prepričali o njegovem pedigreju.
Galerija slik: Land Rover Range Rover Evoque
Mere information:
landrover.si