fbpx

Frastødende egenskab: Sådanne mænd har sværere ved at finde en kæreste!

Frastødende egenskab: Sådanne mænd har sværere ved at finde en kæreste!

Tilsyneladende løj datingmanualerne om, at kvinder kan lide mænd, der er...

Vsekakor si lahko štejete v dobro, če ste samozavestni, a ko gre za ljubezenske odnose, bi bilo očitno dobro, da potegnete manuelt zavoroSelvtillid je dobra ejendom, a morate vedeti, kdaj je pravi čas, kraj in situacija, da jo izpostavite, sicer bo izzvala nasproten učinek. Vsaj tako pravijo ženske!

Rezultati spletne raziskave na strani za zmenkovanje OkCupid so pokazali, da vam lahko samozavest pomaga pri spoznavanju novih oseb, vendar ne smete pretiravati. Če to počnete, imate t.i. fenomen ‘Lake Wobegon’.

Morate vedeti, kdaj je pravi čas, kraj in situacija, da izpostavite samozavest, sicer bo izzvala nasproten učinek.
Morate vedeti, kdaj je pravi čas, kraj in situacija, da izpostavite samozavest, sicer bo izzvala nasproten učinek.

Spletna stran za zmenke OkCupid je v okviru raziskave anketirance razdelila v dve skupini ‒ mlajše (18‒22) og starejše uporabnike (45‒55). Analizirali so njihove pogovore in ugotovili, da mlajši in skromnejši moški prejmejo veliko več sporočil kot samozavestnejši posamezniki.

Tiste osebe, ki precenjujejo svoje sposobnosti, namreč pogosto tudi izrabljajo druge ljudi zato, da bi pokazali, da so pametnejši in boljši ter lažejo, da bi osvojili nasproten spol, ugotavljajo na OkCupid.

Skromni moški prejmejo veliko več sporočil kot samozavestnejši moški.
Skromni moški prejmejo veliko več sporočil kot samozavestnejši moški.

Samozavestnejši moški se se sicer pogosteje pogovarjali na aplikacijah za zmenke, ampak imajo krajše pogovore kot skromnejši moški. Tako so v raziskavi ugotovili, da se samozavest z leti oblikuje in ker je mlajši moški še nimajo, imajo potrebo po dokazovanju og pretvarjanju, ki ženske pač odbija.

Se strinjate s tem?

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.