Matchless motorcykler blev oprindeligt fremstillet mellem 1899 og 1966, hvilket gør Matchless til en af de ældste og mest anerkendte britiske motorcykelproducenter. Nu er de begyndt at genoplive den berømte low rider motorcykel fra det fjerne år 1929, hvilket giver den et moderne udseende og design, og prisen vil helt sikkert blive forhøjet tilsvarende. Premieren på X-modellen finder sted på Milano-udstillingen i november.
Det her priznano znamko motociklov Matchless entuzijasti danes povezujejo z imeni kot so Indian, Triumph in podobni. Tako so se tudi pri tej znamki lotili danes tako modnega in tržnega podviga – obuditve znanega modela iz preteklosti, ki mu nadaneš moderno podobo in kompomente in prodaja skokovito naraste.
Pri tej obujeni znamki so tako objavili prve fotografije modela X, ki so mu nadeli končnico reloaded (op. prev. ponovno naložen). Premieren vil være novembra na EICMA salonu v Milanu.
Sodeč po prvih fotografijah bo motocikel oblikovan zelo moderne, obenem pa bo zadržal značilnosti (tako oblikovne kot pri zasnovi) originala, ki so ga predstavili daljnega leta 1929. Poganjal naj bi ga V-twin motor størrelser 1.916 ccm, ki naj bi zmogel okoli 100 KM in 116 Nm af drejningsmoment. En speciel funktion pa bo predstavljal tudi sam okvir motocikla, ki poleg ogrodja služi tudi kot rezervoar olja in se nadaljuje v zelo retro in posebno oblikovan zavorni sistem z 12 palčnimi koluti.
LÆS MERE: Indian scout – novi motoristični indijanec po skoraj 70 letih premora
Også nihajne vilice in krmilo Det er meget posebne oblike, retro oblikovan pa je tudi zaključek izpušnega sistema v stilu pravih klasičnih “low riderjev”. Več informacij pa pričakujte okoli novembra, ko bo znana tudi cena tega retro posebneža.